۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
شبکه تون با کیف پول لجر ادغام شد

شبکه تون با کیف پول لجر ادغام شد

با ادغام کیف پول لجر در شبکه تون، کاربران کیف پول مذکور می‌توانند توکن‌های نات کوین و تون کوین خود را مستقیماً در آن مدیریت کنند.

به گزارش بازار، ولت Ledger Live به‌روزرسانی جدید و هیجان‌انگیزی را ارائه کرده است. این پلتفرم به لطف همکاری با Zondax اکنون از توکن‌های شبکه تون و نات کوین پشتیبانی می‌کند. این ادغام به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های تون کوین و نات کوین خود را مستقیماً در برنامه Ledger Live مدیریت کنند. در نتیجه آن‌ها تجربه کاربری بهتر و امن‌تری داشته باشند.

با این آخرین به‌روزرسانی Ledger Live، کاربران اکنون می‌توانند به‌طور یکپارچه به دارایی‌های بلاک چین TON و توکن‌های NOT خود دسترسی داشته باشند. ادغام مذکور به این معنی است که کاربران لجر دیگر نیازی به برنامه‌های شخص ثالث برای مدیریت توکن‌های خود ندارند، زیرا همه چیز را می‌توان مستقیماً در Ledger Live مدیریت کرد. این امر مدیریت توکن‌ها را به ویژه برای کاربران بلاک چین تون که اکنون راه امن‌تری برای ذخیره، ارسال و دریافت دارایی‌های خود دارند، ساده می‌کند.

بلاک چین TON به دلیل مقیاس پذیری و محبوبیت روزافزون خود در دنیای وب ۳ شناخته شده‌ است. این ادغام موقعیت Ledger Live را به عنوان یک پلتفرم پیشرو برای مدیریت امن و ساده رمزنگاری تقویت می‌کند. زیرساخت امنیتی قوی لجر تضمین می‌کند که کاربران مبتدی و با تجربه می‌توانند با خیال راحت دارایی‌های خود را بدون نگرانی در مورد تهدیدات امنیتی بالقوه مدیریت کنند.

شایان ذکر است که قیمت تون کوین ⮟ TON: $۵.۰۷۷ در حال حاضر در محدوده ۵.۱ دلار قرار دارد. این توکن در روز قبل حدود ۱ درصد از ارزشش را از دست داده‌ است.

کد خبر: ۳۰۷٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha