۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
شرکت صندوق‌های تخصصی صنعتی و معدنی در نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری یزد
مجری نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری یزد خبرداد؛

شرکت صندوق‌های تخصصی صنعتی و معدنی در نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری یزد

یزد- مجری نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری یزد از حضور صندوق‌های تخصصی صنعتی و معدنی در نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری یزد به عنوان استانی صنعتی و معدنی خبرداد.

محمدرضا علومی در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری استان یزد با حضور شرکت‌های متعدد با توانهای مالی متفاوت برپا می شود.

وی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای افزایش سرمایه گذاری در استان در حوزه صنعت و معدن عنوان کرد و افزود: به این ترتیب صندوقهای تخصصی صنعتی و معدنی یکی از مخاطبان اصلی نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری استان یزد به شمار می روند و حضور فعال دارند.

مجری اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه گذاری استان یزد دیگر مخاطبان این نمایشگاه را افرادی که قصد دارند منابع مالی خود را به بهترین نحو به صورت سرمایه گذاری افزایش دهند و دارندگان پروژه و طرح‌هایی که به دنبال سرمایه‌گذار هستند، معرفی کرد.

وی بر ضرورت ارتقای فرهنگ سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و افزود: فرهنگ پس انداز در استان یزد قوی است اما عموما سرمایه گذاری انجام نمی دهند و آشنایی با بازارهای تامین مالی یکی از راهکارهای جلب مشارکت یزدی‌ها در سرمایه گذاری است.

کد خبر: ۳۰۶٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha