برداشت CATS دو روز دیگر شروع می‌شود
اطلاعیه کتز:

برداشت CATS دو روز دیگر شروع می‌شود

توکن کتز قرار است امروز ساعت ۱۳:۳۰ در صرافی‌ها لیست شود و توسعه‌دهندگان آن تاکید کردند که برداشت CATS دو روز دیگر شروع می‌شود.

به گزارش بازار، بازی کتز در روز قبل اعلام کرد که امیدوار است کاربران آن از نتایج نهایی خود راضی باشند. موجودی ایردراپ آن‌ها از شب قبل در برخی از صرافی‌ها نمایش داده‌ شده‌ و به زودی قرار است در همه پلتفرم‌ها در دسترس باشد.

بازی مذکور تاکید کرد که تنها به کسانی پاداش می‌دهد که واقعاً از پروژه آن حمایت کرده‌اند؛ نه فقط به کسانی که صرفاً کلیک کرده‌اند (کنایه به بازی همستر کامبت). البته این بازی خاطرنشان کرد که به همه کاربران فعال خود پاداش می‌دهد. علاوه بر این توسعه‌دهندگان کتز خاطرنشان کردند که رویداد تولید توکن (TGE)، پایان آن نبوده‌ و فقط شروع است. آن‌ها ادامه دادند:

بازی کتز قصد دارد در فصل دوم خود نقش زیادی به توکن‌های CATS بدهد.برای مثال کاربران برای دسترسی به استخرهای انحصاری در کتز (نه فقط در شبکه تون) به آن نیاز خواهند داشت. آن‌ها با مشارکت در این استخرها می‌توانند توکن و پاداش بیشتری کسب کنند. به همین خاطر بازی مذکور خاطرنشان کرد که هولدر کردن توکن کتز می‌تواند در آینده پاداش‌های بیشتری برای کاربران به ارمغان بیاورد.

اطلاعیه جدید کتز

اطلاعیه جدید کتز

شایان ذکر است که قیمت توکن کتز در بازار پیش از عرضه صرافی‌های ارز دیجیتال به حدود ۰.۰۰۰۲۶ دلار معادل ۱۷ تومان می‌رسد.

کد خبر: ۳۰۶٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha