۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
معرفی خدمات امداد سیار جاده ای امداد خودرو پایتخت

معرفی خدمات امداد سیار جاده ای امداد خودرو پایتخت

ممکن است هر یک از ما که یک وسیله نقلیه داریم، در طول جاده به مشکلی برخورد کرده و نیاز به خدمات امداد سیار جاده ‌ای داشته باشیم.

به گزارش بازار، ممکن است هر یک از ما که یک وسیله نقلیه داریم، در طول جاده به مشکلی برخورد کرده و نیاز به خدمات امداد سیار جاده ‌ای داشته باشیم. در این زمان است که مجموعه‌های همانند امداد خودرو پایتخت به کمک ما می‌آید. شما در شرایطی که در یک جاده بیرون از شهر یا حتی در دل شهر دچار مشکلی در خودروی خود شده‌اید، نمی‌توانید به راحتی تعمیرکار پیدا کنید. در این مطلب ما قرار است خدمات امداد سیار جاده‌ ای امداد خودرو پایتخت را برای شما عزیزان شرح دهیم. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

معرفی خدمات امداد سیار جاده ‌ای امداد خودرو پایتخت

کمتر مجموعه‌ای را می‌توان پیدا کرد که خدمات امداد سیار جاده ای را برای تمامی خودرو ها اعم از امداد خودرو ام وی ام تهران و امداد کرمان موتور ارائه کند. امداد خودرو پایتخت در این زمینه، اقدام بزرگی انجام داده و خدمات زیر را برای هموطنان عزیز در نظر گرفته است:

۱-    ارائه بنزین سیار

یکی از اتفاقاتی که ممکن است تجربه کنید این است که بنزین خودرو تمام شود و این مسئله دقیقاً زمانی رخ بدهد که هیچ پمپ بنزین در نزدیکی ماشین وجود ندارد. در چنین شرایطی آیا به راحتی می‌توانید از خودروهای در حال تردد بنزین بگیرید؟ مسلماً خیر. چون بسیاری از راننده‌ها اعتماد نمی‌کنند. اما اگر شما شماره امداد خودرو پایتخت را داشته باشید،  بنزین سیار در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

۲-    پنچرگیری سیار

یکی دیگر از خدمات امداد سیار جاده‌ ای امداد خودرو پایتخت، بحث پنچرگیری خودرو است. بانوان عزیز از این پس خوشحال باشند که تعمیرکاران حرفه‌ای در امداد خودرو پایتخت برای پنچرگیری خودرو به هر منطقه‌ای که اعلام می‌کنند اعزام شده و خدمات را برای آن‌ها انجام می‌دهند. حتی اگر بیرون از شهر هستید، کمی در ماشین خود منتظر بمانید تا تکنسین‌ها به محل مراجعه کرده و پنچرگیری سیار را برای شما انجام دهند.

۳-    عیب یابی و تعمیرات در محل

آیا در حال رانندگی هستید و ناگهان خودرو از کار می‌افتد؟ در چنین شرایطی اولین کاری که باید انجام دهید این است که با امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید. تکنسین‌ها با یدک ‌کش به محل اعزام می‌شوند. اگر متوجه شوند که امکان راه‌اندازی خودرو در محل وجود دارد، سریعاً اقدامات لازم را برای شما انجام می‌دهند. اما اگر نیاز به عیب‌یابی تخصصی و فنی باشد و باید سر فرصت قطعات موتور مورد بررسی قرار گیرد، با یدک کش خودروی شما را به نمایندگی انتقال می‌دهند تا تیمی از تعمیرکاران، مشغول عیب‌یابی و تعمیرات شوند.

۴-    امداد باتری سیار

ممکن است تا دیروز باتری خودروی شما مشکلی نداشته است ولی امروز وقتی سوار ماشین می‌شوید، بعد از کمی رانندگی ماشین از کار می‌افتد. وقتی تعمیرکاران به محل اعزام می‌شوند، به این نتیجه می‌رسند که یا شارژ باتری به اتمام رسیده یا باید به‌طور کامل باتری عوض شود. امداد خودرو پایتخت خدمات شارژ باتری و تعویض آن با یک نوع اصل را انجام می‌دهد. گارانتی باتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

معرفی خدمات امداد سیار جاده ای امداد خودرو پایتخت

چرا از خدمات امداد سیار جاده‌ ای امداد خودرو پایتخت استفاده کنیم؟

·       آیا نمی‌خواهید تعمیرکاران متخصص و کاربلد وظیفه ارائه خدمات امداد سیار جاده ای را بر عهده بگیرند؟ کلیه تعمیرکارانی که در این مجموعه حضور دارند، مهارت بالایی در تشخیص عیب رخ داده در وسایل نقلیه دارند و به همین دلیل با یک نگاه می‌توانند عیب را برطرف کنند.

·       امداد خودرو پایتخت تمامی خدمات مربوط به امداد خودرو ام وی، امداد بهمن موتور و امداد کرمان موتور را برای شما عزیزان ارائه می‌کند.

·       اگر تعمیرکاران به این نتیجه برسند که حتما باید قطعه‌ای بر روی موتور عوض شود، به شما اطمینان داده خواهد شد که یک قطعه اصل جایگزین آن می‌گردد. با ارائه گارانتی قطعه، شما می‌توانید از این بابت اطمینان پیدا کنید.

·       از بابت هزینه‌ها نیز آسوده خاطر باشید چون امداد خودرو پایتخت طبق اصول قانونی، هزینه‌ها را طبق نرخ اتحادیه محاسبه می‌کند.

·       در مورد هزینه‌ها باید این موضوع را نیز متذکر شویم که اگر امداد خودرو پایتخت متوجه شود گارانتی خودروی شما اعتبار دارد، به واسطه همین گارانتی، تخفیف خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

چگونه از خدمات امداد سیار جاده ‌ای امداد خودرو پایتخت استفاده کنیم؟

تنها کاری که شما عزیزان باید انجام دهید این است که شماره امداد خودرو پایتخت را در تلفن خود داشته باشید. شماره در این قسمت از مطلب درج شده است. تنها با یک تماس و ارائه درخواست، سریعاً مسئله پیگیری شده و خدمات امداد سیار جاده ‌ای برای شما عزیزان ارائه می‌گردد. بنابراین بدون اینکه به دردسر بیفتید یا نگران جابجایی خودرو باشید، می‌توانید از خدمات این مجموعه حرفه‌ای استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم شماره امداد خودرو پایتخت را حتما در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهید. به هر حال ممکن است آن‌ها نیز به خدمات امداد سیار جاده ای نیاز پیدا کنند.

کلام آخر

لازم می‌دانیم در پایان این نکته را متذکر شویم که امداد خودرو پایتخت یک مجموعه شبانه‌روزی است. شما می‌توانید خدمات امداد سیار جاده ای امداد خودرو پایتخت را در طول ۲۴ ساعت تحت نظر گروه‌های حرفه‌ای دریافت نمایید. بنابراین در هر زمان از شبانه روز که به کمک تعمیرکاران زبده و توانمند نیاز داشتید، کافی است با امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید تا سریعاً اقدامات لازم برای شما عزیزان انجام شود. 

کد خبر: ۳۰۶٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha