۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
به جنگ فرسایشی با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهیم
ابوعبیده:

به جنگ فرسایشی با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهیم

سخنگوی گردان‌های القسام در سالگرد عملیات طوفان الاقصی گفت: گزینه ما ادامه جنگ فرسایشی طولانی‌مدت و دردناک با دشمن است.

به گزارش بازار، ابوعبیده سخنگوی گردان های القسام در سالگرد عملیات طوفان الاقصی در سخنانی به بیان مواضع حماس پرداخت و گفت عملیات طوفان الاقصی زمانی انجام شد که رژیم‌ صهیونیستی به شدت در حال گسترش شهرک‌سازی، یهودی‌سازی و تعدی به اسرای فلسطین بود. هم اکنون در اطراف فلسطین، جبهه‌های حمایتی از ملت ما وجود دارد که مستقیماً با دشمن در حال جنگ هستند و تلفات زیادی به آن تحمیل کردند.وی ادامه داد: اسرائیل به‌عنوان یک رژیم وحشی جنایتکارِ طرد شده به چیزی فکر نمی‌کند مگر ایجاد دیوار حائل و استفاده از سلاح‌های هوایی آمریکا.

ابوعبیده افزود: ما پس از گذشت یک سال همچنان در حال ایستادگی در برابر دشمن هستیم و در یک جنگ نابرابر با دشمن جنایتکاری مبارزه می‌کنیم که هیچ ابایی از ارتکاب هیچ‌گونه جنایتی ندارد.گزینه ما ادامه جنگ فرسایشی طولانی‌مدت و دردناک با دشمن است، جنگ‌ها نشان داده که این گزینه بسیار موفقیت‌آمیز است. ما به صورت مستمر در حال تغییر و توسعه تاکتیک‌ها و تشکیلات جنگی خود هستیم و همچنان به مقابل ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به ترور رهبران مقاومت توسط صهیونیست ها گفت: اگر ترور، پیروزی به شمار می‌رفت، هم اکنون مقاومت در برابر اسرائیل به پایان رسیده بود. این بزرگترین دلیل است که نشان می‌دهد دشمن از حقایق تاریخی درس نمی‌گیرد. لذا شادی آن پس از ترورها، یک مسکن خیالی و فریب‌دهنده و شادی گذراست. ما عملیات طوفان الاقصی را پس از گذشت ۲۰ سال از ترور مهم‌ترین رهبران القسام انجام داده‌ایم.

کد خبر: ۳۰۶٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha