۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
عرش فیدار عرضه کننده روانکارهای آیسین در ایران| دستگاه جدید تعویض روانکارهای خودرو معرفی شد
سهل و روان؛ همچون «عرش فیدار»:

عرش فیدار عرضه کننده روانکارهای آیسین در ایران| دستگاه جدید تعویض روانکارهای خودرو معرفی شد

شرکت عرش فیدار شایان از سال ۱۳۹۰ به عنوان وارد کننده و نماینده انحصاری روانکارهای «آیسین» در کشور است که چهار دسته محصول؛ روغن گیربکس؛ روغن موتور؛ کولانت و روغن ترمز به بازار عرضه می کند.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت عرش فیدار شایان یکی از مهمترین شرکت‌ها در عرصه صنعت روانکاری ایران و همچنین تخصصی‌ ترین مرجع تامین‌ کننده روغن‌ های گیربکس است. روز پانزدهم مهر ماه مراسمی جهت آشنایی با فعالیت‌ ها و خدمات خود در سالن اندیشکده خودرو برگزار شد، این مراسم با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت و با دعوت از نمایندگان استان تهران و میهمانان ویژه برگزار گردید. در این مراسم از دستگاه چهار کاره «ساکشن گیربکس عرش فیدار شایان» رونمایی شد. این دستگاه از یک کامپیوتر ویژه بهره‌ مند است که در ابتدا خودرو را شناسایی کرده و متناسب با آن نسبت به تعویض روغن گیربکس، موتور، ترمز و هیدرولیک اقدام می‌ نماید.

این شرکت در ابتدا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ به عنوان وارد کننده و نماینده انحصاری روانکارهای «آیسین» (AISIN) آغاز کرد و امروز محصولات خود را در چهار دسته شامل: روغن گیربکس؛ روغن موتور؛ کولانت و روغن ترمز ارائه می‌ دهد.

عرش فیدار عرضه کننده روانکارهای آیسین در ایران| دستگاه جدید تعویض روانکارهای خودرو معرفی شد

«آیسین» برندی ژاپنی است و به عنوان یکی از زیرمجموعه‌ های شرکت تویوتا فعالیت دارد، امروزه بیش از ۳۰ درصد سهام آن متعلق به این خودروساز ژاپنی است. یکی از فعالیت‌ های عمده اصلی آن ساخت انواع گیربکس‌ های اتوماتیک، دستی و همچنین قطعات یدکی داخلی موتور برای خودروسازان مشهور دنیا، مانند تویوتا، لکسوس، سوزوکی، هیوندای، جیپ، شورلت، فورد، ولوو، بی ام و، فولکس واگن، پژو سیتروئن و... است. تولیدات این شرکت به قدری با کیفیت است که این شرکت توانسته مقام پنجمین شرکت بزرگ دنیا در صنعت قطعات خودرو به ویژه انواع گیربکس و روغن‌های تخصصی آن را به دست آورد. در حال حاضر ۹۰ درصد خودروهای ژاپنی و ۶۰ درصد کل خودروهای دنیا از گیربکس آیسین استفاده می کنند.

مهندس علیرضا شبانکاره مدیر عامل شرکت عرش فیدار شایان، در گفتگویی با خبرنگاران گفت: امروزه صنعت روانکاری بسیار پراهمیت است؛ به نوعی که جرج ویلز نویسنده کتاب اصول روانکاری می‌نویسد «جهان روی لایه‌ای از روان‌کننده حرکت می‌کند.» او افزود تیم ما در شرکت عرش فیدار شایان تلاش می‌ کند تا با ارائه انواع روانکارهای گیربکس و موتور نقش مهمی در کاهش هزینه خودروها به ویژه خودروهای جدیدی ایفا می‌ کند که از تکنولوژی بالایی برخوردار هستند.

شبانکاره: ما به شعار سازمانی شرکت آیسین باور داریم و معتقدیم مسئولیت ما آن است که «آسمان را آبی و زمین را سبز نگاه داریم» و بر همین اساس با توجه به تاثیر روغن در کاهش آلایندگی خودروها؛ همواره سعی کردیم از تکنولوژی استفاده که سطح آلایندگی موتور خودروها را کاهش دهد

مدیر عامل شرکت عرش فیدار درخصوص تاثیر مرغوبیت روانکارهای آیسین در کاهش آلایندگی خودروها گفت: ما به شعار سازمانی شرکت آیسین باور داریم و معتقدیم مسئولیت ما آن است که «آسمان را آبی و زمین را سبز نگاه داریم» و بر همین اساس با توجه به تاثیر روغن در کاهش آلایندگی خودروها؛ همواره سعی کردیم از تکنولوژی استفاده که سطح آلایندگی موتور خودروها را کاهش دهد.

عرش فیدار عرضه کننده روانکارهای آیسین در ایران| دستگاه جدید تعویض روانکارهای خودرو معرفی شد

در حال حاضر ۲۲ نمایندگی فعال در سطح کشور داریم و به همین دلیل کالای ما به سهولت در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد

مهندس شبانکاره افزود: کالایی که ما ارائه می‌دهیم با کیفیت، اصیل و قابل اعتماد است ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که نام «عرش» بیانگر ماندگاری و پایداری در بازار باشد. مدیر عامل عرش در خصوص چگونگی تامین کالا گفت: در حال حاضر ۲۲ نمایندگی فعال در سطح کشور داریم و به همین دلیل کالای ما به سهولت در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد.

وی افزود: ما برای مصرف کنندگان احترام ویژه قایل هستیم و به همین دلیل بر روی تمام محصولات خود گواهی اصالت کالایی ارائه می‌دهیم که امکامن رهگیری آن از طریق سامانه پیامکی وجود داشته باشد.

امروزه شرکت عرش فیدار به عنوان مرجع تخصصی گیربکس در ایران شناخته شده است شرکتی که رویایش ارتقای سلیقه‌ مشتریان است. مهندسی و تامین نیازهای فاخر در حوزه محصولات روانکارهای خودرویی، سرویس سریع و خدمات پس از فروش عرش برندی برای انتخاب‌های تخصصی و لوکس است. شاید بتوان انتخاب‌ این محصول را هوشمندانه و کالای مناسب با سود قابل توجه اما منصفانه معرفی کرد.

کد خبر: ۳۰۶٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha