۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
توزیع ناموفق ۸ درصد خریدهای اینترنتی یزدی‌ها/آمیختن خدمات پستی به تکنولوژی نوین
مدیرکل پست یزد خبر داد؛

توزیع ناموفق ۸ درصد خریدهای اینترنتی یزدی‌ها/آمیختن خدمات پستی به تکنولوژی نوین

یزد- مدیر کل پست یزد با اشاره به توزیع ناموفق ۸ درصد خریدهای اینترنتی یزدی‌ها به دلایل مطابقت نداشتن مرسوله با خرید، تقاضای باز کردن قبل از تحویل و آدرس نادرست خبر داد.

به گزارش بازار، حمیدرضا آقاجانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع ناموفق ۸ درصد خریدهای اینترنتی یزدی‌ها گفت:این میزان نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته و تلاش می کنیم به ۵ درصد میانگین استاندار برسیم.

وی با اشاره به توزیع روزانه ۱۲ تا ۱۳ هزار مرسوله در استان یزد اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۶ پستچی در استان به طور متوسط هر کدام روزانه ۱۲۰ مرسوله را توزیع می کنند که ۷۶ نفر آنها در مرکز استان فعال هستند.

مدیر کل پست استان یزد به فعالیت‌های مرکز نوآوری فرآیندهای پست اشاره کرد و افزود: بررسی آمیختن به تکنولوژی نوین برای تسهیل در خدمات‌رسانی پست در دستور کار این مرکز است.

ساماندهی خطوط پستی یزد

آقاجانی از ساماندهی خطوط پستی استان یزد خبر داد و افزود: کدپستی ۵۲۰ هزار واحد شهری در گذشته ساماندهی شده و ۶۵ هزار واحد باقی مانده در حال ساماندهی است.

وی ادامه داد: ساماندهی کدپستی ۶۵ هزار واحد روستایی نیز انجام می شود تا برای سرشماری نفوس و مسکن براساس اطلاعات و بدون نیاز به آماربردار انجام شود.

مدیرکل پست استان یزد از توزیع موفق ۹۶.۵ درصد مرسولات استان خبر داد و افزود: یزد از این حیث جزو پنج استان برتر کشور قرار دارد اما ساماندهی کدهای پستی قطعا در افزایش میزان توزیع موفقیت تاثیرگذار است.

کد خبر: ۳۰۶٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha