۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشورپیشرو است و امیدوارم در اجرا و تحویل پروژه‌های نهضت ملی مسکن همچنان رویکرد مثبتی را داشته باشد.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان گفت: خوشبختانه وزیر و مجموعه وزارت راه و شهرسازی در دولت جدید سیاست‌هایی را دنبال می‌کنند که نقطه امیدی را دل کارمندان و جامعه روشن کرده است که روزهای خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.

وی، با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور عملکرد مثبتی داشته و پیشرو است ، اظهار کرد: امیدوارم همچنان در اجرا و تحویل پروژه‌های نهضت ملی مسکن همچنان رویکرد مثبتی را داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن پروژه بسیار مهم و ارزشمندی است، گفت: امیدوارم با همکاری مطلوب و سازنده همکاران گام‌های مؤثری در تداوم اجرای مطلوب این طرح مهم برداشته شود.

قزوینیان یادآور شد: حضور دو نفر نیروی توانمند و ارزشمند زنجانی در وزارت راه و شهرسازی باعث افتخار است و باید از این ظرفیت برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن به خوبی استفاده کنیم.

کد خبر: ۳۰۶٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha