۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
سازمان منطقه آزاد اروند خواستار تحویل گرفتن مدیریت فرودگاه بین‌المللی آبادان شد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:

سازمان منطقه آزاد اروند خواستار تحویل گرفتن مدیریت فرودگاه بین‌المللی آبادان شد

آبادان- زارعی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این سازمان خواستار تحویل گرفتن مدیریت فرودگاه بین‌المللی آبادان شده است.

علی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کردیم فرودگاه بین‌المللی آبادان تحویل سازمان منطقه آزاد شود تا بتوانیم برای تکمیل ترمینال جدید برنامه‌ریزی کنیم.

وی توضیح داد: آقایان اعلام کردند خودمان در حال هزینه کرد هستیم؛ مناقصه برگزار شده و اقداماتی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: سال گذشته قول دادند تا قبل از دهه مبارک فجر انجام می‌شود ولی تا امروز اتفاق خاصی رخ نداده البته پیمانکار و مشاور حضور دارند و در حال انجام اقداماتی هستند.

زارعی با بیان اینکه از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درخواست برگزار جلسه را ارائه کردیم، عنوان کرد: مشروط بر اینکه ترمینال فرودگاه بین‌المللی آبادان مانند کیش در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند قرار بگیرد اعلام آمادگی می‌کنیم این سازمان هزینه‌ها را بر عهده می‌گیرد.

وی با اشاره به جزئیات اقداماتی که از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در فرودگاه بین‌المللی آبادان صورت گرفته، خاطرنشان کرد: کار بزرگی انجام شده و سازمان منطقه آزاد اروند به اندازه کافی هزینه کرده و دوستان باید تسریع کنند.

کد خبر: ۳۰۶٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha