۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
دوگانه سوز کردن نانوایی های استان سمنان در اولویت قرار گرفت
استاندار سمنان مطرح کرد؛

دوگانه سوز کردن نانوایی های استان سمنان در اولویت قرار گرفت

سمنان- استاندار سمنان از دوگانه سوز کردن نانوایی های استان خبر داد و گفت: تامین مایحتاج مردم به خصوص در مواقع ضروری و بحران، از اهداف این طرح است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن اشاره به الزامات مواقع بحرانی و به خصوص کمبود انرژی، تاکید کرد: دوگانه سوز کردن خبازی ها در سطح استان به مثابه یکی از اقدامات عاجل، پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه این کار با هدف تامین نیازهای ضروری مردم به ویژه در مواقع بحرانی و اضطراری صورت می گیرد، افزود: این اقدام به منظور اجرای اصول پدافند غیرعامل می بایست در زمره اولویت های دستگاه های ذیصلاح باشد.

استاندار سمنان به حادثه هفته قبل آتش سوزی گسترده در کارخانه ای در گرمسار که ۱۶ ساعت عملیات اطفا و امدادرسانی به آن به طول انجامید، گفت: نباید جلوی تکرار چنین حوادثی را گرفت.

هاشمی با اشاره به اینکه عبور خطوط زیرساخت و استقرار واحدهای صنعتی تولیدی یکی از مسائلی است که در این استان باید به خوبی مورد لحاظ قرار گیرد، گفت: می بایست در زمینه تولید و صنعت مسائل پدافندغیرعامل به صورت ویژه دیده شود.

به گزارش بازار، در تابستانی که سپری شد، قطعی برق نانوایی ها و خراب شدن خمیرها و در نهایت نارضایتی مردم بارها و بارها از سوی رسانه ها و شبکه های مجازی اطلاع رسانی شد و مردم خواستار ورود جدی مسئولان به این امر شدند. به نظر می رسد بخش هایی از صحبت های استاندار سمنان به این موضوع اختصاص دارد.

کد خبر: ۳۰۶٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha