۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
تغییر محسوسی در روند سوخت گیری ایجاد نشده است

تغییر محسوسی در روند سوخت گیری ایجاد نشده است

بر خلاف عملیات وعده صادق یک، شب گذشته خبری از صف های طولانی بنزین نبود و آنطور که سخنگوی جایگاهداران سوخت می گوید تغییر محسوسی در روند سوخت گیری ایجاد نشد.

به گزارش بازار، نیمه دوم فروردین ماه و پس از عملیات وعده صادق یک صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت ایجاد شد. اما حالا با وجود آنکه در اولین ماه بازگشایی مدارس هستیم و به تبع از آن مصرف بنزین کمی افزایش پیدا کرده است اما شب گذشته در جریان موشک باران رژیم صهیونیستی بر خلاف دفعه پیش خبری از رفتار هیجانی مردم و تشکیل صف‌های طولانی پشت جایگاه‌های عرضه سوخت نبود، حتی رضا نواز سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت صحه بر این موضوع گذاشت و گفت: مراجعه به جایگاه‌ها برای دریافت سوخت کمی بیشتر از شب قبل است ولی شرایط سوخت‌گیری عادی است و مصرف افزایش زیادی نداشته است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت اضافه کرده است تا حدی در برخی جایگاه‌ها صف‌های دریافت سوخت ایجاد شده اما شرایط عادی است. مردم مراجعه خیلی بیش از حد به جایگاه‌های عرضه ندارند و مصرف سوخت نیز بالا نیست.

به گفته نواز مشکلی بابت تأمین سوخت نداریم، مخازن سوخت در شرایط عادی است و به لحاظ میزان موجودی و ذخایر مشکلی نداریم.

بر اساس این گزارش و آنطور که به نظر می‌رسد نه تنها مردم از رفتارهای هیجانی پرهیز کرده‌اند، بلکه ذخایر سوختی نیز به میزان کافی موجود است.

کد خبر: ۳۰۶٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha