۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
رشد اقتصادی در بخش معدن زنجان۱۳ درصد هدف‌گذاری شده است
مدیرکل صمت زنجان:

رشد اقتصادی در بخش معدن زنجان۱۳ درصد هدف‌گذاری شده است

زنجان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: امسال رشد اقتصادی در بخش معدن استان۱۳ درصد هدف‌گذاری شده که باید با جذب سرمایه گذاری محقق شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید گلشنی فرد صبح چهارشنبه در جلسه شورای معادن زنجان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: تعداد معادن فعال زنجان با صدور ۳۰ پروانه جدید بهره برداری به ۱۹۵ معدن افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از معادن ثبت شده در استان حدود ۱۱۵ معدن نیز در وضعیت غیرفعال هستند، ابراز کرد: این میزان ۲۵ درصد از کل معادن ثبت شده در استان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: امسال تعیین تکلیف پهنه‌های معدنی استان که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده، در اولویت قرار گرفته است.

گلشتی فرد تاکید کرد: فعالسازی معاون موجود، اکتشاف حین استخراج و افزایش عمق عملیات اکتشافی از راهبردهای عمده توسعه معادن در استان است.

وی افزود: امسال رشد اقتصادی در بخش معدن استان زنجان۱۳ درصد هدفگذاری شده که باید با جذب سرمایه گذاری محقق شود.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: سال گذشته هدفگذاری رشد اقتصادی در بخش معدن استان ۱۰.۹ درصد تعیین شده بود که برای تحقق آن نیازمند چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بودیم که خوشبختانه چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش معدن محقق شد.‌

کد خبر: ۳۰۶٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha