۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
صدور ۱۴۲ پروانه بهره‌برداری صنعتی در یزد|۳۹۲ فقره جواز تأسیس صادر شد
مدیرکل صمت یزد:

صدور ۱۴۲ پروانه بهره‌برداری صنعتی در یزد|۳۹۲ فقره جواز تأسیس صادر شد

یزد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد از سرمایه‌گذاری ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی در صنعت استان و صدور ۱۴۲ پروانه بهره‌برداری صنعتی در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمدکاظم صادقیان از سرمایه‌گذاری ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی در صنعت استان و صدور ۱۴۲ پروانه بهره‌برداری صنعتی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد .

وی گفت: طی شش ماه گذشته در حوزه صنعتی استان ۱۴۲ فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی جدید صادر شد که برای بهره برداری از این واحدهای صنعتی بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که با ورود این واحدها به چرخه تولید زمینه اشتغال مستقیم برای ۴ هزار و ۹۲۲ نفر در استان فراهم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد عنوان کرد: در شش ماه گذشته ۳۹۲ فقره جواز تأسیس برای احداث واحدهای صنعتی تولیدی جدید در استان صادر شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود برای تکمیل و راه اندازی این واحدها بیش از ۹۴۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شود، همچنین پیش بینی می شود با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۲هزار و ۱۰۸ نفر فراهم شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد افزود: در حال حاضر در استان سه هزار و ۶۷۸ واحد صنعتی مشغول به فعالیت می باشند که برای این واحدها در استان بیش از ۶۸۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است و زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۱۱ هزار و ۶۲۶ نفر فراهم شده است.

کد خبر: ۳۰۵٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha