۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
۸روز خوش گذرانی با تور ارمنستان ویژه فستیوال بالن

۸روز خوش گذرانی با تور ارمنستان ویژه فستیوال بالن

از ۲۱ تا ۲۵ مهر (۱۲ تا ۱۶ اکتبر) فستیوال بالن در ارمنستان برگزار می‌شود. این جشنواره یک فرصت فوق‌العاده برای کسانی است که دوست دارند در طول سفرشان به ارمنستان، فضای متفاوتی را تجربه کنند.

به گزارش بازار، از ۲۱ تا ۲۵ مهر (۱۲ تا ۱۶ اکتبر) فستیوال بالن در ارمنستان برگزار می‌شود. این جشنواره یک فرصت فوق‌العاده برای کسانی است که دوست دارند در طول سفرشان به ارمنستان، فضای متفاوتی را تجربه کنند. در جشن بالن ارمنستان تعداد زیادی بالن با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، به پرواز در می‌آیند و یک قاب فوق‌العاده زیبا در آسمان شهرهای ارمنستان خلق می‌کنند. تعداد زیادی از کسانی که قصد سفر به ایروان را دارند؛ تور ارمنستان را مصادف با تاریخ این فستیوال رزرو می‌کنند تا بتوانند با یک تیر دو نشان بزنند. در این مطلب قصد داریم همه چیز را درباره این جشن بالن بررسی کنیم تا اگر شما هم برای مسافرت به کشور زیبای ارمن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید؛ خود را به این فستیوال برسانید. با ما همراه باشید.

هر آنچه باید درباره جشن بالن ارمنستان بدانید

در کشور زیبای ارمنستان فستیوال‌های زیادی برگزار می‌شود که یکی از آنها جشن بالن است. امسال با شروع پاییز می‌توانید در این جشنواره شرکت کنید و لذت سفرتان را دوچندان نمایید. این فستیوال از ۲۱ تا ۲۵ مهر برگزار می‌شود. در این مدت، جدا از اینکه می‌توانید بالن‌های زیبا و رنگارنگی را در آسمان شهرهای ارمنستان ببینید، امکان شرکت در مسابقات بالن‌سواری نیز وجود دارد. این مسابقه در سطح جهانی با شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف برگزار می‌شود و به برنده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. از فاکتورهای مختلفی که داوران در این جشنواره مد نظر قرار می‌دهند؛ می‌توان به دقت، سرعت و مهارت اشاره کرد. کسانی که فکر می‌کنند توانایی شرکت در این مسابقه را دارند، باید در وب‌سایت رسمی فستیوال بالن ارمنستان ثبت‌نام کنند. آدرس این وب‌سایت را در ادامه به شما ارائه خواهیم داد. همچنین اگر قصد بازدید از این جشنواره را دارید می‌تواند تور ایروان ویژه فستیوال بالن را از سایت لحظه آخر با کمترین قیمت خریداری کنید.

اطلاعات کلی درباره فستیوال بالن

اگر قصد دارید در مسابقات بالن ارمنستان شرکت کنید، در جدول زیر می‌توانید اطلاعات کلی مربوط به آن را مشاهده کنید.

تاریخ برگزاری

۱۲ اکتبر (۲۱ مهر) ۲۰۲۴

مکان

ایروان، گارنی، آپاران

وب‌سایت

https://skyball.am/fa

در جشن بالن ارمنستان چه کارهایی انجام دهیم؟

جشن بالن ارمنستان را باید یکی از مهم‌ترین فستیوال‌های این کشور دانست. بنابراین طبیعی است که مسئولین این کشور برنامه‌های زیادی برای آن تدارک ببینند. در طول این جشنواره کارهای زیادی را می‌توانید برای انجام دادن پیدا کنید. برخی از فعالیت‌هایی که در این جشنواره می‌توانید در آنها شرکت کنید، به شرح زیر است:

با فرهنگ بومی ارمنی‌ ها آشنا شوید!

هدف اصلی از برگزاری این جشن معرفی فرهنگ و آداب و رسوم ارمنی است. در جریان این فستیوال گروه‌های موسیقی و رقص محلی برنامه‌های خود را اجرا خواهند کرد. همچنین غرفه‌های صنایع دستی نیز در محل جشنواره برپا می‌شوند. شما می‌توانید با شرکت در این برنامه‌ها و بازدید از این غرفه‌ها با فرهنگ بومی مردم ارمنستان آشنا شوید.

۸روز خوش گذرانی با تور ارمنستان ویژه فستیوال بالن

بالن سواری را تجربه کنید!

اگر دوست دارید بالن‌سواری را تجربه کنید، امکان آن در این جشنواره وجود دارد. کافی است بالن خود را انتخاب کنید تا همراه با یک خلبان حرفه‌ای، بر فراز آسمان‌ها قرار گیرید و زمین زیر پایتان باشد.

عکاسی را فراموش کنید!

کار دیگری که می‌توانید در طول این جشنواره انجام دهید، عکاسی است. در این چند روز آسمان ارمنستان در زیباترین حالت خود قرار دارد و قاب فوق‌العاده‌ای برای عکاسی محسوب می‌شود. بنابراین دوربین یا تلفن همراه خود را شارژ کرده و خود را برای ثبت تصاویر زیبا آماده کنید.

به کارگاه‌ های آموزشی بروید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید در جشن بالن‌ها انجام دهید، شرکت در کارگاه‌های آموزشی است. موضوع اصلی این کارگاه‌ها هوانوردی است و بیشتر کسانی شرکت می‌کنند که به این موضوعات علاقه دارند.

دیدن رقص شبانه بالن‌ ها!

یکی دیگر از اتفاقات هیجان‌انگیزی که در طول مدت زمان این جشنواره رقم می‌خورد، به پرواز درآوردن بالن‌ها در شب همراه با نورپردازی است. در این صحنه آسمان تاریک ارمنستان پر از بالن‌های نورانی شده و منظره‌ای فوق‌العاده را خلق می‌کند. البته که شما هم می‌توانید سوار یکی از این بالن‌ها شوید.

۸روز خوش گذرانی با تور ارمنستان ویژه فستیوال بالن

تور ارمنستان ویژه جشن بالن را از لحظه آخر رزرو کنید!

در این مطلب درباره فستیوال بالن‌ها و فعالیت‌هایی که می‌توانید در طول این فستیوال در کشور زیبای ارمنستان انجام دهید، صحبت کردیم. اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید، باید زمان برگزاری این جشنواره بهترین وقت برای این سفر است. ارمنستان از جمله کشورهایی است که گردشگران ایرانی جهت سفر به آن نیازی به اخذ ویزا، رفتن به سفارت و غیره را ندارند. طبق توافق‌نامه‌ای که بین ایران و ارمنستان شکل گرفت مردم کشور ایران و ارمنستان برای سفر به کشورهای یکدیگر نیازی به دریافت ویزا ندارند و می‌توانند بدون دریافت آن به کشورهای یکدیگر سفر کنند. بنابراین نگران اخذ ویزا نباشید و با خیال راحت تور خود را از لحظه آخر رزرو کنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

کد خبر: ۳۰۵٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha