۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
معرفی بهترین صندوق جسورانه با پتانسیل رشد ۱۹۰ درصدی قیمت تا سال ۱۴۰۴!
تحلیل صندوق رویش

معرفی بهترین صندوق جسورانه با پتانسیل رشد ۱۹۰ درصدی قیمت تا سال ۱۴۰۴!

رویش، بزرگ ترین و پر بازده ترین صندوق جسورانه بورسی میباشد که با توجه به پتانسیل رشد قیمت و دارایی ها بنظر میرسد راه برای بازدهی ۱۹۰ درصدی تا سال ۱۴۰۴ هموار است.

هادی بهرامی؛ بازار: صندوق های جسورانه که به آنها ونچر کپیتال فاند هم گفته میشود، نوعی صندوق سرمایه گذاری مشترک است که پول را از سرمایه گذاران خرد و کلان گردآوری نموده و مبالغ مورد نظر را در کسب و کار های نوپا و کوچک که پتانسیل رشد بالایی دارند سرمایه گذاری میکند. ما در بورس ایران تعداد ۱۶ صندوق جسورانه داریم که ریسک و ریوارد بالا تری نسبت به صندوق های سهامی و اهرمی دارند. صنعت دارو و فناوری اطلاعات، اصلی ترین دارایی این صندوق ها میباشد و باید در نظر گرفت که این دو صنعت، ریسک و پتانسیل زیادی از لحاظ ارزش بازار دارند.

قیمت صندوق رویش ۲۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان و خالص ارزش دارایی آن، ۵۶ میلیارد تومان میباشد که با توجه به روند ۵ ساله به میزان ۱۴۰۰ درصد بازدهی داشته است. البته ۲ صندوق خوب دیگر با عنوان پارتین و آشناتک وجود دارد که پتانسیل زیادی در رشد قیمت دیده میشود؛ اما بهترین صندوق جسورانه ای که میتواند گزینه مناسب سرمایه گذاری از هر لحاظ باشد، رویش است. سنتیمنت این صندوق نشان میدهد که افت ۴۸ درصدی قیمت طی یک سال باعث شده است تا حباب تا حد زیادی تخلیه شده و شاخص ها از محدوده اشباع خرید خارج شوند. در واقع صندوق رویش به صورت میانگین ۲۸۰ درصد سالانه بازدهی مثبت نصیب سرمایه گذاران کرده است و با توجه به شرایط بازار و پتانسیل دارایی ها و همچنین پتانسیل رشد قیمت، بازدهی ۱۹۰ درصدی تا پایان سال ۱۴۰۴ برآورد میشود.

قیمت صندوق جسورانه رویش تحت مدیریت تامین سرمایه لوتوس در حال حاضر بر روی حمایت استاتیک و معتبر ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد که با توجه به کشش بازار بورس و خود صندوق، بنظر میرسد حمایت گفته شده آخرین ایستگاه روند نزولی و همچنین سکوی پرتاب قیمت باشد. در صورت ریسک پذیری میتوانید در نزدیکی حمایت گفته شده اقدام به سرمایه گذاری کنید و پله دوم را نیز برای خرید بیشتر در محدوده ۱۶۰ هزار تومان مد نظر قرار دهید. با توجه به سطوح prz فیبوناچی، اهداف ۴۴۰ و ۶۰۰ هزار تومان برای سال های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در دسترس هستند که رشد دارایی های ارزنده صندوق و همچنین ریسک به ریوارد تکنیکالی آن، جذابیت قیمت پیشنهادی را افزایش میدهد.

معرفی بهترین صندوق جسورانه با پتانسیل رشد ۱۹۰ درصدی قیمت تا سال ۱۴۰۴!

کد خبر: ۳۰۵٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha