۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
بیش از  ۲میلیون و ۹۰۰ هزار شماره تلفن همراه اول در کردستان فعال است
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

بیش از ۲میلیون و ۹۰۰ هزار شماره تلفن همراه اول در کردستان فعال است

سنندج - حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر ۲میلیون و ۹۲۶ هزار و ۸۳۹ شماره تلفن همراه اول در کردستان فعال و مشغول به کار است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه در سه بخش دیتا، ارتباطات سیار و تلفن ثابت در استان به مشتریان خدمات ارائه می شود، افزود: توجه به تحقق معیارها و شاخص های عملکردی تدوین شده با تلاش همکاران از سوی شرکت مخابرات ایران در منطقه، عامل تاثیر گذار در موفقیت این مجموعه است.

وی اظهار داشت: مخابرات منطقه در بخش ارتباطات سیار با سرمایه گذاری هزار و۳۲۰ میلیارد ریال و اجرای پروژه های توسعه ایی در زمینه ارتقا تکنولوژی سایت های تلفن همراه و افزایش سایت های جدید اقدامات قابل توجه ایی در استان انجام داده است.

حکمت عنوان کرد: در حال حاضر ۲ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۸۳۹ شماره تلفن همراه اول در کردستان فعال است که ۶۸ هزار و ۳۶۸ مورد آن از ابتدای امسال دایر شده است.

وی گفت: با توجه به واگذاری های جدید در کردستان، ضریب نفوذ تلفن همراه اول مخابرات در استان ۱۶۸ درصد است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: هم اکنون ۸۷۳ سایت BTS در کردستان نصب و راه اندازی شده است که امکان برقراری و پایداری ارتباط با کیفیت در شبکه ارتباطات سیار را فراهم نموده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲ سایت جدید تلفن همراه در نقاط شهری و روستایی نصب و راه اندازی شده و تکنولوژی ۱۸ سایت نیز به ۴G ارتقا یافته است.

حکمت به وجود زیرساخت های شبکه ارتباطات سیار در نقاط روستایی استان اشاره کرد و افزود: تعداد ۷۰۹ روستا تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول مخابرات قرار دارند و در صورت ابلاغ برنامه جدید به مخابرات، این مجموعه آمادگی اجرای پروژه های توسعه ای و ایجاد زیرساخت ها درنقاط روستایی را دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: از آنجاییکه مشتریان از سرمایه های بزرگ شرکت مخابرات ایران محسوب می شوند، جلب و افزایش رضایتمندی مشتریان از سطح کیفی و کمی سرویس های مخابراتی قابل ارائه در استان از اولویت های کاری مخابرات است که در راستای تحقق ۱۰۰ درصدی آنها بیش از پیش تلاش خواهیم نمود.

کد خبر: ۳۰۵٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha