۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
بورس با تم مذاکرات! | حرکت صعودی با ترس و لرز
بورس در یک نگاه؛

بورس با تم مذاکرات! | حرکت صعودی با ترس و لرز

به دلیل ایجاد دستکاری و محدودیت طولانی‌مدت در دامنه نوسان سهام، سرمایه‌گذاران  و فعالان بازار اطمینان چندانی به روند کنونی ندارند.

سمیه شوریابی؛ بازار: سومین روز مهر ماه با افزایش حدود ۳۶۵۹۵ واحدی شاخص کل به پایان رسید و این نماگر تا سطح دو میلیون و ۱۵۲ هزار واحدی افزایش یافت.

در بازار دیروز ارزش معاملات خرد مشابه روز قبلش حدود ۵۲۷۴ میلیارد تومان ثبت شد همچنین از لحاظ ورود و خروج نقدینگی نیز مجموعا حقیقی ها ۴۱۵ میلیارد تومان پول به بازار وارد کردند.

بورس با تم مذاکرات! | حرکت صعودی با ترس و لرز

بازار

با عبور موفق شاخص کل بورس از نقطه دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد و همراهی‌ غالب گروه‌های‌ محوری بازار، شاهد شتاب در روند صعودی و بهبود چشمگیر جریان تقاضا در کلیت بازار هستیم، بررسی‌های نشان می‌دهد که به زودی بازار با چالش‌های جدی مواجه و با نزدیک شدن شاخص به‌ محدوده دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد سمت عرضه در بازار تقویت می‌شود، بر همین اساس فعلاً شرایط برای ورودهای جدید به خصوص در صفوف خرید کنونی و با دید کوتاه‌مدت، مناسب ارزیابی نمی‌شود. موضوع قابل ذکر این است که بازار با این شرایط نمی‌تواند در مسیر واقعی خود حرکت کند، به دلیل ایجاد دستکاری و محدودیت طولانی‌مدت در دامنه نوسان سهام، سرمایه‌گذاران و فعالان بازار اطمینان چندانی به روند کنونی ندارند و شما کمتر فعال حقیقی را می‌توانید ببینید که با اعتماد کامل‌ و اطمینان خاطر در بازار حضور داشته باشد.

کارشناسان بر این باورند بی تفاوتی مسئولین جدید نسبت به این موضوع، در جایی که نباید اثر منفی خود را خواهد گذاشت، طی مدت اخیر فرصت‌های بسیار زیادی برای عادی‌سازی چرخه‌ معاملات سهام فراهم بوده که با سهل‌انگاری از بین رفته است، بورس با ترس و لرز و محدودیت به جایگاه واقعی خود نمی‌رسد.

کد خبر: ۳۰۵٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha