۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
۹ هزار فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد شد
دبیر ستاد اشتغال استان سمنان:

۹ هزار فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد شد

سمنان- نورانی دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان از ایجاد ۹ هزار و ۱۸۲ فرصت شغلی در این استان طی شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

علی نورانی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طی شش ماهه اول سال جاری ۹ هزار و ۱۸۲ فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد شده است، تاکید کرد: این میزان اشتغال توسط دستگاه های اجرایی در سراسر استان سمنان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای روستائیان با هدف ماندگاری جمعیت در روستاها و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاهی اولویت های اصلی ما در استان سمنان است، بیان کرد: از همین رو دو هزار و ۳۸۶ فرصت شغلی از ابتدای سال جاری ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال همچنین سه هزار و ۶۱۱ فرصت شغلی نیز برای روستائیان ایجاد شده است، افزود: ۵۵ درصد از اشتغال تعهد شده سال ۱۴۰۳ در استان سمنان تاکنون محقق شده است.

نورانی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان سمنان اگر با همین جدیت به ایجاد اشتغال و تکالیف خود عمل کنند تا پایان سال بیش از تعهدات خودمان شاهد ایجاد اشتغال در استان خواهیم بود، بیان کرد: این اتفاق در سه سال اخیر در استان رخ داده است.

وی با بیان اینکه اهتمام ما برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی مضاعف است، گفت: در پی مطالبه مردم از دولت این اقدام در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۳۰۵٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha