۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
سید عماد حسینی، مدیری کارآمد در راهبری صنعت پتروشیمی است
کارشناس انرژی:

سید عماد حسینی، مدیری کارآمد در راهبری صنعت پتروشیمی است

کاوه قائم مقام کارگروه پتروشیمی ستاد نفت پزشکیان ضمن حمایت از انتصاب جدید مدیرعامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی، گفت: عماد حسینی شناخت خوبی به مسائل پتروشیمی دارد و سال ها در این حوزه فعالیت کرده است.

بازار، گروه آب و انرژی: امین کاوه کارشناس انرژی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه عماد حسینی مدیر عامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی شناخت خوبی به مسائل پتروشیمی دارد و سال ها در این حوزه فعالیت کرده، گفت: می‌توان او را بهترین گزینه برای تصدی این سمت دانست.

او ادامه داد: دکتر حسینی در ادوار گذشته سمت‌های مهمی در بدنه وزارت نفت داشته است و به عنوان مثال معاونت مهندسی وزارت نفت، مدیرعامل شستا و برای مدتی رئیس هیئت مدیره تاپیکو را در کارنامه خود دارد که همین امر نشان دهنده آشنایی او به مسائل و مشکلات صنعت پتروشیمی است.

کاوه با اشاره به اینکه دکتر حسینی مدیری پاک‌دست در وزارت نفت بوده است، خاطر نشان کرد: حضور حسینی به عنوان مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی می‌تواند امیدوار کننده باشد، چرا که او تحصیل کرده این رشته است و به خوبی در خصوص اولویت بخشی مسائل مختلف آگاهی دارد.

وی در خاتمه اضافه کرد: با توجه به اینکه حسینی سال های زیادی در این حوزه فعالیت کرده است، می‌داند چه اهدافی را دنبال کند و همچنین بسترهای لازم برای حضور فعال‌تر شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه گذاری داخلی و خارجی در صنعت پتروشیمی را فراهم می‌نماید. زیرا برای توسعه این صنعت مهم و ارز آور به دو اصل مهم وجود فناوری‌های نوین و سرمایه گذاری خارجی نیازمندیم.

کد خبر: ۳۰۴٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha