۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو

روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو

به دنبال روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو هستید؟ می خواهید از پیشرفته ترین و موثر ترین نمونه از این روش ها برای جوانسازی پوست و مو های خود استفاده کنید.

به دنبال روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو هستید؟ می خواهید از پیشرفته ترین و موثر ترین نمونه از این روش ها برای جوانسازی پوست و مو های خود استفاده کنید. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های بسیار جدیدی برای این کار ابداع شده اند که در ادامه با آن ها بیش تر آشنا خواهیم شد.

روش های جوانسازی پوست و مو

روش های مختلفی را می توان به عنوان روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو معرفی کرد. برخی از این روش در مدت زمان کوتاه تری عمل کرده و تاثیرات بلند مدتی دارند. بهترین و موثرترین نمونه از این روش ها عبارتند از:

لیزر اندولیفت

این روش بسیار مدرن به جهت تحریک بافت های عمقی برای تولید کلاژن به هدف کم شدن افتادگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این روش که بر مبنای لیزر می باشد با کم ترین تهاجم و به شکل سرپایی و بدون هیچ گونه بیهوشی انجام می گیرد.

ایفو تراپی

این روش بسیار نوین به سفت کردن پوست کمک می کند. این روش غیر تهاجمی و بدون درد را می توان به عنوان یکی از روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو معرفی می کنند. با انجام این کار به ساخت کلاژن در پوست کمک کرده و باعث استحکام بیش تر آن می شود. این روش روند پیری را به تعویق انداخته و پوست را به کلاژن سازی وادار می کند.

کربوکسی تراپی

این متد کم خطر و مطمئن باعث جوانسازی پوست شده و به ترمیم آن کمک می کند. همچنین این روش به از بین رفتن چین و چروک ها کمک کرده و از شل شدگی پوست جلوگیری می کند. در این روش مقدار کمی کربن دی اکسید به لایه های زیرین پوست تزریق کرده و از این طریق کلاژن در پوست ساخته می شود. برای از بین بردن جوش ها، خط های ریز و تیرگی های زیر چشم این روش می تواند بسیار موثر باشد.

تزریق ژل

این نوع تزریق یکی دیگر از روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو می باشد. در این روش حجم از دست رفته پوست ترمیم شده و چین و چروک ها از بین می روند. با این کار می توان به قسمت های مختلف پوست حجم داده و سطح پوست را صاف و یکدست کرد.

تزریق چربی

گاهی اوقات به جای استفاده از فیلر، این ماده را به پوست تزریق می کنند. این مواد نسبت به فیلر ها ماندگاری بیش تری داشته و می تواند در پر کردن چین و چروک ها بسیار موثر باشد.

تزریق بوتاکس

روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو شامل موارد مختلفی می شوند. یکی دیگر از این روش ها تزریق بوتاکس می باشد. این روش غیر تهاجمی بوده و بسیار کم خطر است. شما می توانید از این طریق چین و چروک های چهره را از بین برده و به جوانسازی چهره خود کمک کنید.

ژل رووفیل بسیار موثر در جوانسازی پوست

روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو

یکی از روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو استفاده از این نوع ژل می باشد. این محصولات نسل جدیدی از فیلر های بر پایه هیالورونیک اسید می باشند که در کره جنوبی تولید می شوند. این فیلر برای بازسازی بافت پوست صورت، کاهش چین و چروک ها و جوانسازی پوست طراحی شده است. این ماده بسیار با کیفیت و موثر ساخت کشور کره جنوبی بوده و برای کاهش چین و چروک ها و پر کردن و تقویت حجم صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول را در سه نوع مختلف تولید می کنند که عبارتند از:

رووفیل پلاس

ژل رووفیل پلاس REVOFIL PLUS با فرمول متوسط برای بهبود حجم و کانتور صورت استفاده می شود. با این ماده خطوط و چروک های متوسط پوست از بین می رود. این ماده حاوی غلظت متعادلی از هیالورونیک اسید بوده که باعث ایجاد ظاهری طبیعی و نرم در پوست می شود. این ماده برای افرادی که به دنبال بهبود حجم و فرم صورت خود هستند و نمی خواهند چهره شان ظاهر مصنوعی به خود بگیرد، مناسب است. این ماده جذب سریع و پایداری بالایی داشته و برای مدت زمان طولانی ماندگار است.

رووفیل فاین

این ماده فرمول ملایم تری داشته و برای رفع خطوط ظریف و چین و چروک های دور چشم و لب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

رووفیل اولترا

این نوع ژل با فرمول بسیار قوی برای پر کردن و حجم دهی نواحی مختلف صورت مانند گونه و لب ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده قوام و غلظت زیادی داشته و از این رو ماندگاری بالاتری دارد. امروزه برای کانتور صورت، فیلر گونه، ترمیم چروک های عمیق و فرم دهی به نواحی کم حجم صورت از این ماده استفاده می شود.

برای خرید ژل رووفیل ۱۰ سی سی اولترا والیوم اورجینال می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پانی طب با خیال راحت اقدام نمایید.

هیرفیلر موثر در جوانسازی مو

روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو

هیرفیلر Dr cyj یکی از روش های موثر برای جوانسازی مو، این نوع تزریق می باشد. این روش باعث احیای پوست سر شده و فولیکول های مو را تقویت می کند. معمولا برای درمان مو های نازک و آسیب دیده از این روش استفاده می شود.

اسید پپتید هیالورونیک موجود در این روش، به داخل فولیکول مو ها تزریق شده و در نتیجه تار مو ها افزایش یافته و ضخیم تر می شوند. این مواد ریزش مو را متوقف کرده و در نتیجه مو ها پر تر به نظر می رسند. این روش نسبت به روش های مشابه تاثیر گذاری سریع تری داشته و سبب بهبود استحکام مو ها و آب رسانی آن ها می شود. نحوه عملکرد این ژل در موارد مختلف به شرح زیر می باشد:

  • تحریک رشد مو

این روش با تقویت عملکرد بتا کاتنین و همچنین تحریک فعال شدن سلول های بنیادی باعث افزایش بیان ژن هایی می شود که در رشد مو نقش دارد.

  • مهار طاسی

این ماده ریزش سکه ای و طاسی موی سر را از بین برده و مو در نواحی مختلف پوست سر به صورت یکسان رشد می کند.

  • آنتی اکسیدان

این ماده بر آسیب های ناشی از اشعه های خطرناک، استرس و دیگر عوامل موثر در ریزش مو غلبه کرده و به محافظت از مو ها کمک می کند.

  • تحریک رگ زایی

این ماده به عنوان یک محرک آنژیوژنز یا رگ زایی عمل کرده و با افزایش خون رسانی به تقویت فولیکول مو کمک می کند.

کلام آخر

روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو شامل موارد مختلفی می شوند. شما برای زیبا سازی و جوانسازی پوست صورت می توانید از ژل رووفیل اصل استفاده کنید. همچنین برای جوانسازی و تقویت مو ها نیز هیرفیلر Dr cyj روش بسیار مناسبی می باشد.

کد خبر: ۳۰۴٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha