۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
توسعه زیرساخت‌های ذوب آهن و نقش آفرینی در ابر پروژه‌های کشور
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مطرح کرد؛

توسعه زیرساخت‌های ذوب آهن و نقش آفرینی در ابر پروژه‌های کشور

اصفهان - کوهی؛ مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: توسعه زیرساخت‌های ذوب آهن به منظور افزایش نقش آفرینی در ابر پروژه‌های کشور در حال انجام است.

به گزارش بازار، مهدی کوهی در غرفه این مجتمع در نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار کرد: ما مراودات بسیار خوبی با سازمان نظام مهندسی با نظارت راه‌وشهرسازی شروع کردیم که امیدواریم با وزیر محترم جدید این وزارتخانه جلسات فنی و تخصصی کامل‌تری داشته باشیم.

وی افزود: من همواره از حمایت‌های همیشگی رهبری از صنعت و تولید سپاس‌گزار هستم و ما سال گذشته در نمایشگاه‌ دانش بنیان‌ها در محضر ایشان بودیم و گزارشی را از تولید ریل و بال‌پهن‌ها تقدیم کردیم و از آن روز تا به الان، زیرساخت‌های ذوب آهن را آماده کردیم تا برای تولید انبوه ریل مورد نیاز توسعه راه‌آهن سراسری، متروی کلان‌شهرها، نهضت ملی مسکن و صنعتی‌سازی ساختمان‌ها آمادگی لازم را داشته باشیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان افتخار دارد که فعالیت خود را در استان اصفهان در کنار فولاد مبارکه و سایر فعالان این صنعت ادامه ‌دهد گفت: ما سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار تن میلگرد به طور اختصاصی برای نهضت ملی مسکن عرضه کردیم.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی به جای اینکه به طور نقدی با پیمانکاران تسویه کند، محصول و کالا به آن‌ها تحویل داد و باعث جلو گیری از تورم و گرانی در محصولات شد؛ امیدواریم با دولت جدید هم مراودات برای انجام پروژه‌های مختلف ادامه داشته باشد.

کد خبر: ۳۰۴٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha