۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
بسیاری از کارهای چاپ و بسته بندی مورد نیاز صنایع گلستان خارج از استان انجام می شود
رئیس اتحادیه چاپخانه داران گلستان:

بسیاری از کارهای چاپ و بسته بندی مورد نیاز صنایع گلستان خارج از استان انجام می شود

گرگان- سلیمانی، رئیس اتحادیه چاپخانه داران گلستان گفت: بسیاری از کارهای چاپ و بسته بندی مورد نیاز صنایع گلستان خارج از استان انجام می شود، این در حالی است که اگر بخواهیم می توانیم در استان انجام دهیم.

حمید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: صنعت چاپ یکی از گرانترین صنایع به حساب می آید، حدود ۸۵ درصد مواد اولیه این صنعت وارداتی است و همچنین ماشین آلات و قطعات آن نیز وارداتی بوده که با نوسانات نرخ دلار، هزینه ها در این بخش بسیار سرسام آور تمام می شود.

رئیس اتحادیه چاپخانه داران گلستان با بیان اینکه تنها صنف صنعتی هستیم، افزود: تعمیر ماشین آلات این صنعت هزینه های سنگینی را روی دوش چاپخانه داران می گذارد.

وی در ادامه با بیان اینکه این صنعت حال و روز خوشی ندارد، گفت: بسیاری از کارهای چاپ و بسته بندی های مورد نیاز صنایع گلستان خارج از استان انجام می شود، این در حالی است که ما می توانیم خود را باور کنیم و حجم بالایی از کارهای صنعتی را در استان انجام دهیم.

وی بیان کرد: درست است که تحریم مشکلات زیادی را برای این صنعت به وجود آورده اما مشکلات و چالش های داخل کشور دست کمی از تحریم ها ندارد.

سلیمانی بیان کرد: امیدواریم مسئولانی که در دولت جدید روی کار می آیند دغدغه مند بوده و در تعامل با مردم و جامعه باشند.

کد خبر: ۳۰۴٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha