۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
لیست قیمت درب خودرو | رنگ شده و خام شرکتی

لیست قیمت درب خودرو | رنگ شده و خام شرکتی

در این صفحه وبگاه تحلیل بازار به بررسی قیمت قطعات بدنه خودروهای داخلی که توسط شرکت سایپا و ایران خودرو تولید شده است می‌پردازیم.

به گزارش بازار، در این صفحه وبگاه تحلیل بازار به بررسی قیمت قطعات بدنه خودروهای داخلی که توسط شرکت سایپا و ایران خودرو تولید شده است می‌پردازیم. اگر می‌خواهید یک قطعه برای بدنه خودرو خود تهیه کنید پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید نسبت قیمت های روز قطعات بدنه آگاه باشید.

لیست قیمت درب جلو و عقب خودروهای سایپا

لیست قیمت درب خودرو | رنگ شده و خام شرکتی

در این بخش به بررسی قیمت درب جلو و عقب خودروهای پر مصرف مانند شاهین، پراید و... میپردازیم. که توسط شرکت سایپا تولید شده است.

درب جلو یا عقب خودروهای سایپا ممکن است در تصادفات جاده ای و یا عوامل طبیعی دیگر نیاز به تعویض داشته باشد در این صورت می‌توانید تمامی قطعات مورد نیاز را از مجموعه پارس قطعه نماینده سایپا با قیمت مصوب تهیه نمایید.

نام خودرو قیمت (تومان)
درب جلو تیبا ۴.۵۰۰.۰۰۰
درب عقب ساینا ۴.۰۰۰.۰۰۰
قیمت درب پراید ۱۳۱ ۵.۵۰۰.۰۰۰
خرید و قیمت درب جلو شاهین ۹.۷۰۰.۰۰۰
خرید و قیمت درب ال ۹۰ ۷.۷۰۰.۰۰۰
درب جلو کوییک ۶.۵۰۰.۰۰۰

لیست قیمت درج شده برای نیمه دوم ۱۴۰۳ میباشد اما ممکن است این لیست قیمت تغییر کند.

لیست قیمت درب جلو و عقب خودروهای ایران خودرو

لیست قیمت درب خودرو | رنگ شده و خام شرکتی

لیست پیش رو قیمت درب جلو خودروهای پر مصرف مانند دنا، رانا، سمند و... است که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش قطعات مذکور با نمایندگی های پارس قطعه در سراسر کشور تماس بگیرید.

درب جلو و عقب در خودروهای تولید شده توسط شرکت ایرانخودرو بسیار پر مصرف است. قیمت های درج شده در داخل لیست حدودی بوده و ممکن است در شرایط خاص مانند رنگ سفارشی و یا عوامل دیگر متغیر باشد.

پارس قطعه نماینده رسمی ایساکو و قطعات بدنه با کد ۴۱۰۲۰۲۰ به نام محمودرضا مانی است.

نام خودرو قیمت (تومان)
درب جلو دنا ۵.۹۰۰.۰۰۰
درب جلو تارا ۶.۹۰۰.۰۰۰
قیمت درب سمند ۵.۰۰۰.۰۰۰
خرید و قیمت درب جلو ۲۰۶ ۳.۵۰۰.۰۰۰
خرید و قیمت درب ۲۰۷ ۳.۵۰۰.۰۰۰
پژو پارس درب  تماس بگیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش انواع درب می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09031157222 | 09387817222 | 05133897222 | 05133869222

انواع درب جلو و عقب خودرو

درب جلو و عقب خودرو دارای انواع مختلفی است که قیمت های متفاوتی دارند. در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم این قطعه با توجه به نیاز شما از سراسر ایران قابل تهیه است.

درب خودرو رنگ شده

این محصول به صورت رنگ شده کوره ای برای استفاده شما آماده سازی شده است، محصول که توسط رنگ کوره ای رنگ آمیزی می‌شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. درب خودرو به صورت رنگ شده به سراسرایران قابل ارسال است.

درب خودرو فابریک

این محصول از سوی کارخانه تولید شده است و می‌توانید به صورت مستقیم آن را از طریق نمایندگی های سایپا یا ایران خودرو تهیه نمایید محصولی که به عنوان درب فابریک به فروش می‌رسد دارای ضمانت کارشناسی رنگ بوده و هیچ گونه مشکلی در بخش تعویض ندارد.

لازم به ذکر است درب خودرو جلو یا عقب فابریک را حتماً از نماینده های معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکل نشوید. رنگ درب خودرو فابریک در رال رنگی سال تولیدی موجود است برای رنگ های خاص سفارشی و... نیاز به تهیه درب به صورت رنگ کوره ای می‌باشد.

درب خودرو خام

درب خام هیچگونه رنگی ندارد و قابل تهیه از سوی تمامی فروشگاهی های معتبر در سراسر ایران می‌باشد این درب را پس از تهیه نیاز است به صورت اصولی با تکنولوژی روز رنگ آمیزی نمایید رنگ آمیزی درب خام باید به صورت کوره ای باشد تا به مرور زمان دچار رنگ پریدگی یا آفتاب سوختگی نشود.

قیمت درب خودرو خام به مراتب ارزان تر از درب‌های رنگ شده یا فابریک است.

درب خودرو استوک

این قطعه ممکن است در برخی از نقاط خط و خش یا تو رفتگی داشته باشد اما از نظر قیمت و کیفیت عالی است، درب استوک یا همان کارکرده از روی خودروهای دیگر باز شده است و کاملاً کیفیتی مشابه کارخانه دارد. این محصول ممکن است به سختی در بازار یافت شود اما ارزش خرید بالایی دارد.

نکات بسیار مهم پیش از خرید درب خودروهای ایرانی

حتماً از اصالت کالا پیش از خرید اطمینان حاصل نمایید در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه می‌توانید با مشاورین پارس قطعه تامین کننده انواع قطعات بدنه خودرو تماس بگیرید.

قبل از خرید انواع درب خودرو از سمت مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید چون تمامی خودروها دارای دو سمت راست یا چپ هستند در هنگام سفارش یا خرید حتماً به این موضوع دقت نمایید یا برای مثال با ذکر سمت شاگرد جلو فروشنده از این مورد مطلع نمایید تا دچار ضرر مالی نشوید.

خرید درب به صورت رنگشده، خام یا فابریک بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل پیش از ثبت سفارش خود دقت نمایید که محصول کیفیت خوبی داشته باشد یا این ضمانت را از سوی فروشگاه دریافت نمایید.

کد خبر: ۳۰۳٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha