۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
در انتظار دومین "همایش بین المللی کاربران" شرکت چری ، اکسید آماده ی پرواز

در انتظار دومین "همایش بین المللی کاربران" شرکت چری ، اکسید آماده ی پرواز

در سال ۲۰۲۳، شرکت چری اولین "همایش بین المللی کاربران" خود را با شعار "سفر جدید ، زندگی جدید" برگزار کرد.

به گزارش بازار، در سال ۲۰۲۳، شرکت چری اولین "همایش بین المللی کاربران" خود را با شعار "سفر جدید ، زندگی جدید" برگزار کرد. بیش از ۶۰۰  نفر از نمایندگان کاربران و همچنین فرستاده ی رسانه ها از سراسر جهان گرد هم آمدند تا بوم‌شناسی غنی ، متنوع و دلپذیر خودروهای چری را از نزدیک ببینند. آنها همچنین در مراسم رونمایی محصول جدید این برند نیز شرکت کرده و به تماشای دستاوردهای نوآورانه‌ی این برند نشستند. شرکت در مسابقه ی خیریه دوچرخه سواری و همچنین نمایشگاه تولیدات محیط زیستی از دیگر فعالیتهای افراد حاضر در این همایش بود.

 در سال ۲۰۲۴ نیز ، چری قصد دارد تا دومین همایش بین المللی کاربران خود را با موضوع "برای ما، برای آینده" برگزار کند تا دستاوردهای سال گذشته خود را جشن بگیرد و موضوعاتی مانند مسیر توسعه آینده ، ابداعات مشترک ، محیط زیست و امور خیریه را به بحث بگذارد. همزمان با آغاز دومین گردهمایی کاربران چری ، برند اکسید نیز آماده است تا ضمن برگزاری یک رویداد بزرگ ، مصرف کنندگان و مدیران صنعتی رده بالا را از سراسر جهان گرد هم آورده و استراتژی برند خود را به بحث بگذارد.

در انتظار دومین "همایش بین المللی کاربران" شرکت چری ، اکسید آماده ی پرواز


در این رویداد ، اکسید قصد دارد آخرین دستاوردهای علمی و فناوری خود را به نمایش گذاشته و یک نمایشگاه محصولات زیست محیطی نیز برگزار کند. این برند همچنین میخواهد مجموعه ای از رویدادهای کلیدی دیگر مانند کنفرانس "اکسیدر" (EXEEDER) را نیز برگزار کند. با این کار ،  اکسید قصد دارد تا زمینه لازم را برای گفتگو و تبادل نظر صاحب نظران فراهم کند و آنها را با خود به یک سفر اکتشافی و لوکس ببرد.

کشور چین توانسه است با تکیه بر موج اولیه ایجاد شده در جهان در زمینه استفاده از انرژی های پاک و همچین استفاده از برنامه های کاربردی هوشمند ، موانع تکنولوژیک موجود برای دستیابی به پیشرفت در صنعت خودرو را از میان برداشته و به تدریج از یک کشور مصرف کننده عمده خودرو به یک کشور بزرگ تولید کننده خودرو تبدیل شود. فناوری همیشه حکم زندگی را برای برند اکسید داشته است. با الهام از ساختار کلی مریخ ، اکسید ۱۹ فناوری جدید را برای پاسخ دادن به نیازهای کاربران خود به کار گرفته است که این ابداعات را میتوان در معماری پلتفرم ، تراشه ها ، موتورها ، باتری ها و همچنین استفاده از انرژی هیدروژنی ، رانندگی الکتریکی ، تعامل هوشمند با خودرو ، رانندگی بدون سرنشین و پلتفرم های ابری هوشمند به خوبی مشاهده کرد.

 برند اکسید نه تنها میخواهد نقش فعال در آینده ی خودروهای لوکس جهان داشته باشد ، بلکه قصد دارد رهبر این جریان باشد. این برند لوکس بر آن است تا با تمرکز بر سه اصل ایجاد تجمل پایدار ، ابداع فناوری های پیشرفته و بالا بردن انتظارات ، معنای برند ممتاز در صنعت خودرو را باز تعریف کند.

کد خبر: ۳۰۳٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha