۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
شرایط فروش کی ام سی جی ۷ اعلام شد

شرایط فروش کی ام سی جی ۷ اعلام شد

شرایط فروش کی ام سی جی ۷ از روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در سایت کرمان‌موتور در دسترس مشتریان قرار خواهد داشت.

به گزارش بازار، کرمان‌موتور پس از اعلام قیمت جدید محصولاتش، بخشنامه فروش آن‌ها را یکی پس از دیگری اعلام می‌کند. اکنون نوبت به انتشار شرایط فروش کی ام سی جی ۷ با قیمت جدید رسیده است. این خودرو اکنون یک میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان قیمت دارد و به‌صورت نقدی با پرداخت دومرحله‌ای به فروش می‌رسد. روز گذشته شرایط فروش نقدی KMC X۵ با پرداخت دومرحله‌ای نیز توسط کرمان‌موتور اعلام شده بود.

شرایط فروش کی ام سی جی ۷ از روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در سایت کرمان‌موتور و نمایندگی‌های این شرکت در دسترس مشتریان قرار خواهد داشت. مشتریان برای ثبت‌نام KMC J۷، باید در مرحله اول مبلغ یک میلیارد تومان را به حساب شرکت واریز کنند. مابقی قیمت خودرو که ۳۸۲ میلیون تومان است، در مرحله دوم از متقاضی دریافت خواهد شد. تاریخ چک پرداخت دوم، ۲۵ آبان ۱۴۰۳ اعلام شده است.

موعد تحویل خودروهای در شرایط فروش KMC J۷، نود روز کاری عنوان شده است. از آن‌جایی‌که KMC J۷ به روش نقدی فروخته می‌شود، سند خودرو آزاد است و مشتریان امکان فروش و انتقال این خودرو را دارند. جریمه تأخیر در تحویل خودرو نیز ۳% است که به‌صورت ماهیانه محاسبه می‌شود. مشتریان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای خریداری کنند.

شرایط فروش کی ام سی جی ۷، شهریور ۱۴۰۳: (قیمت‌ها به تومان هستند)

قیمت: ۱.۳۸۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

روش فروش: نقدی دو مرحله ای

پرداخت اول: یک میلیارد تومان

پرداخت دوم: ۳۸۲ میلیون تومان

موعد تحویل: ۹۰ روزه

جریمه تاخیر: ۳ درصد ماهیانه

رنگهای موجود: سفید، مشکی، خاکستری، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای

هم‌اکنون قیمت KMC J۷ در بازار آزاد معادل یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان است. این قیمت نسبت به نرخ کارخانه، ۱۸۸ میلیون تومان گران‌تر است. بنابراین خرید KMC J۷ از طریق شرایط فروش کرمان‌موتور، جذابیت قابل‌توجهی برای مشتریان از نظر مالی دارد.

کد خبر: ۳۰۳٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha