۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
بررسی موضوع ناترازی انرژی در نشست مشورتی معاونان اول سه قوه

بررسی موضوع ناترازی انرژی در نشست مشورتی معاونان اول سه قوه

نشست مشورتی معاونان اول سه قوه به میزبانی معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد و سه طرف بر توسعه همکاری‌ها در مسیر تحقق برنامه هفتم توسعه و رفع مشکلات کشور ازجمله ناترازی انرژی تأکید کردند.

به گزارش بازار به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، محمدرضا عارف در این نشست که شامگاه شنبه (۲۴ شهریور) برگزار شد، با اشاره به تجربیات گذشته درباره تعامل بین قوا و نتیجه این همفکری‌ها در حل مسائل کلان کشور و دستاوردهای آن، بر برگزاری این نشست همفکری و بهره‌گیری از تجربیات گذشته همسو با استمرار و توسعه هماهنگی‌ها و همکاری‌های پیوسته بین قوای سه‌گانه تأکید کرد.

وی افزود: با تعامل مثبت میان معاونان اول قوا می‌توان بسیاری از مسیرهای طولانی انجام کار را کوتاه‌تر کرد و تشریفات زائد و هزینه‌بر را از میان برداشت که این موضوع در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها حیاتی است.

معاون اول رئیس‌جمهوری تصریح کرد: رشد ۸درصدی و هموارکردن مسیر اجرای برنامه هفتم توسعه بی‌شک به همفکری سه قوه و همه دستگاه‌ها نیاز دارد که در این مسیر نقش معاونان اول بسیار پررنگ است.

در این نشست حمیدرضا حاجی بابایی، نایب‌رئیس اول مجلس و حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با استقبال از راهبرد مشورتی و توأم با همفکری دولت وفاق ملی ابراز امیدواری کردند آثار و نتایج مثبت این‌گونه تعامل‌ها که مبتنی بر اصل وحدت و انقلاب اسلامی و مشی امام خمینی(ره) است، ‌مسیر افزایش مفاهمه بین‌دستگاهی و خدمت به ملت را هموار کند.

همچنین ‌اعضای این نشست آخرین تحولات بازار و شرایط اقتصادی کشور را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار دادند و محورهای مهمی همچون ناترازی انرژی، تحقق بودجه و شفاف‌سازی آن، خصوصی‌سازی، مولدسازی، نظام مالیاتی و نظام آموزش عالی را ارزیابی کردند و راهکارهای اولیه را به شور گذاشتند.

کد خبر: ۳۰۳٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha