۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
نهنگ‌ها در هفته قبل این ۳ آلت کوین را خریداری کردند

نهنگ‌ها در هفته قبل این ۳ آلت کوین را خریداری کردند

بازار ارزهای دیجیتال در این هفته با رشد اندکی مواجه شد. به نظر می‌رسد همین مسئله هم باعث شده‌ که نهنگ‌ها به انباشت ۳ آلت کوین روی بیاورند.

به گزارش بازار، تقویت احساسات معامله‌گران بازار کرپیتو باعث شد نهنگ‌ها به خرید ۳ آلت کوین روی بیاورند.

۱. تون کوین

در هفته قبل توجه نهنگ‌ها به تون کوین ⮟ TON: $۵.۶۱۸۶ جلب شد. گفتنی است که قیمت تون کوین بعد چند روز ریزش (به خاطر دستگیری پاول دوروف)، در هفته قبل رشد کرد. به عبارت دقیق‌تر این آلت کوین با رشدی ۲۰ درصدی در هفته قبل، دوباره به محدوده ۵.۷ دلار رسیده‌ است.

در این مدت تعداد نهنگ‌های TON هم افزایش یافت. به عبارت دقیق‌تر داده‌های وب سایت سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد تعداد آدرس‌هایی که بین ۱٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ TON دارند؛ به ۱٬۲۱۹ دلار رسیده‌ است. این رقم رکورد جدیدی در ۳۰ روز گذشته محسوب می‌شود.

تعداد نهنگ‌های تون کوین آلت کوین

تعداد نهنگ‌های تون کوین

۲. اتریوم

خالص جریان ورودی هولدرهای بزرگ اتریوم ⮟ ETH: $۲۴۰۹.۵۴ در این هفته ۱۰۹ درصد افزایش یافته‌ است. هولدرهای بزرگ، نهنگ‌هایی هستند که بیش از ۰.۱ درصد از عرضه در گردش یک دارایی را در اختیار دارند. خالص جریان ورودی آن‌ها هم تفاوت بین فشار خرید و فروششان در یک دوره خاص را محاسبه می‌کند.

این انباشت با وجود مقاومت اتریوم در سطح ۲٬۳۸۶ دلار اتفاق افتاده است. این امر نشان می‌دهد که نهنگ‌ها نگران چالش‌های این آلت کوین نیستند.

برعکس به نظر می‌رسد که احساسات نهنگ‌ها مثبت است و به احتمال زیاد منتظر افزایش قیمت اتریوم هستند. به طور کلی هم اگر ETH بتواند از مقاومت ۲٬۳۸۶دلار عبور کند، ممکن است به روند صعودی خود ادامه داده‌ و به ۲٬۷۸۳ دلار برسد.

خالص جریان ورودی هولدرهای بزرگ اتریوم

خالص جریان ورودی هولدرهای بزرگ اتریوم

۳. FET

قیمت FET ⮝ FET: $۱.۳۹۵۸ در هفته قبل ۲۵ درصد رشد کرد. شایان ذکر است که انتشار نسخه جدید چت جی پی تی و اخبار مربوط به این شرکت به رشد توکن‌های هوش مصنوعی کمک کرد.

داده‌های وب سایت سنتیمنت هم نشان می‌دهد تعداد آدرس‌های حاوی ۱۰٬۰۰۰ تا ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ FET در این مدت ۱۱ درصد رشد کرده و به ۷۶۳ رسیده‌ است.

تعداد آدرس‌های حاوی ۱۰٬۰۰۰ تا ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ FET

تعداد آدرس‌های حاوی ۱۰٬۰۰۰ تا ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ FET

کد خبر: ۳۰۳٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha