۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
زمین های راکد در شهرک های صنعتی یزد آزادسازی شد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد:

زمین های راکد در شهرک های صنعتی یزد آزادسازی شد

یزد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: هشت قرارداد واگذاری زمین راکد و نیمه‌فعال در استان یزد به مساحت بیش از ۶.۵ هکتار طی فرایند قضایی، فسخ و آزادسازی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده از پایش مستمر طرح های صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان در راستای احیا و آزادسازی حق بهره‌برداری قراردادهای راکد واگذارشده‌ی و جلوگیری از هدر رفت منابع و ظرفیت‌های موجود خبر داد.

وی با اشاره به واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان و سرمایه گذاران طی قرارداد اظهار کرد: مسئله تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یکی از اولویت‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی یزد است که در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با تاکید بر انجام تعهدات سرمایه گذاران در عملیاتی کردن طرح های صنعتی خود افزود: متقاضیانی که طبق قرارداد در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز واحد صنعتی خود اقدام نکرده اند و با راکد نگهداشتن زمین واگذار شده هیچگونه ساخت وساز و پیشرفت فیزیکی نداشتند طبق دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با آن‌ها برخورد قضایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اراضی آزاد شده در راستای جذب سرمایه‌گذاران، مجدداً به متقاضیان واجد صلاحیت و دارای اهلیت صنعتی واگذار می شود اذعان کرد: این اراضی در شهرکهای صنعتی استان چون اردکان، بافق، تفت۲، فولاد، یزد، یزدمهر و ناحیه صنعتی هرات می تواند فرصت سرمایه گذاری مجدد را با هدف رونق و جهش تولید ایجاد کند.

فلاح زاده بیان کرد: با توجه به تاکید دادستان عمومی و انقلاب یزد و و همچنین با توجه به رویکرد سرمایه گذاری در استان، شرکت شهرکهای صنعتی بدون هیچ ملاحظه و اهمال کاری ضمن حمایت از واحدهای صنعتی موفق، با پدیده دلالی و خرید و فروش غیرقانونی اراضی صنعتی برخورد خواهد کرد و منابع و فرصت های این حوزه را به سرمایه گذاران واقعی ارائه خواهد کرد.

کد خبر: ۳۰۳٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha