توکنومیکس ماسک امپایر اعلام شد

توکنومیکس ماسک امپایر اعلام شد

بازی تلگرامی ماسک امپایر در روز قبل از توکنومیکس خود رونمایی کرد. این توکن قرار است با نماد X و عرضه کل ۶۹۰ میلیارد واحد عرضه شود.

به گزارش بازار، بازی تلگرامی ماسک امپایر در روز قبل از توکنومیکس خود رونمایی کرد. طبق اطلاعات موجود، عرضه توکن X به ۶۹۰ میلیارد واحد می‌رسد و ۷۰ درصد آن (۴۸۳ میلیارد واحد) به ماینرها و ووچرها اختصاص می‌یابد.

ماسک امپایر خاطرنشان کرد:

همان طور که قول داده بودیم، اکثر عرضه توکن خود را به کاربرانمان داده‌ایم. علاوه بر این هیچ بخشی از عرضه X را قفل نمی‌کنیم.

ماسک امپایر قصد دارد از ۳۰ درصد باقی‌مانده (۲۰۷ میلیارد واحد) برای فازها و کاربران جدیدش استفاده کند. به عبارت دقیق‌تر این توکن‌ها به اعضای جدید جامعه، توسعه بیشتر، پروژه‌های جدید، لیست شدن، نقدینگی، پاداش‌های جامعه، مارکت میکرها، پاداش‌های تیم و موارد دیگر تخصیص داده‌ می‌شود. بازی مذکور خاطرنشان کرد که در آینده جزئیات بیشتری در مورد توزیع این بخش از توکن X به اشتراک خواهد گذاشت.

اطلاعیه ماسک امپایر

اطلاعیه ماسک‌ امپایر

ماسک امپایر قبلاً هم اعلام کرده بود که مرحله ماینینگ آن در ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) تمام می‌شود. پایان مرحله ماینینگ معمولاً یکی از آخرین مراحل قبل از ایردراپ است. این بازی سکه‌های درون بازی کاربرانی که طی یک ماه گذشته وارد پلتفرم آن نشده بودند را سوزانده‌ و خاطرنشان کرده که به این کار ادامه می‌دهد.

کد خبر: ۳۰۳٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha