۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
سالانه ۱۰۰ هتل در کشور احداث می شود
وزیر میراث فرهنگی:

سالانه ۱۰۰ هتل در کشور احداث می شود

تنکابن - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: طبق برنامه هفتم هر سال ۱۰۰ هتل در کشور احداث می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید رضا صالحی امیری پیش‌ازظهر شنبه در رویداد ۹۰ سالگی شهرداری تنکابن با بیان اینکه گردشگری فقط یک نمایش و اقتصاد نیست، بلکه احیای فرهنگ و تمدن یه کشور است، اظهار کرد: بعد از زیر ساخت امنیت هم است، ما حافظان امنیت بوده و البته که ایران کشور امنی بوده و رفتار دروغ آمیز رسانه‌های غرب در این زمینه باید زدوده شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند بیش از ۲۰ درصد از نیازهای کشور را پاسخ دهد و باید سرمایه گذاران و بانک‌ها و شهرداری‌ها به این موضوع ورود کنند.

این مسئول با قدردانی از کار زیبای شهرداری تنکابن افزود:, شهرداری تنکابن کار بزرگ و زیبایی را انجام داد و باید بعنوان الگو به کل کشور معرفی شود.

وی پیشنهاد داد: سال بعد همایش بزرگ سرمایه گذاری به صورت ملی و بین المللی در غرب مازندران برگزار شود و تاکید کرد: این جغرافیا بهشت سرمایه گذاری است.

صالحی امیری اضافه کرد؛ دولت و بانک‌ها و شهرداری‌ها و سرمایه گذارها برای اجرای این همایش کمک کنند و تأثیر شگرف آن را ببیند و جهش اول در نود سالگی اتفاق افتاد و جهش دوم معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری منطقه برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

صالحی امیری همچنین از میراث به عنوان گنجی نام برد که بالاتر از بانک مرکزی می‌تواند برای این کشور تولید سرمایه کند.

وی گفت؛ در برنامه هفتم تعهد داریم هر سال یکصد هتل در کشور بسازیم و تعداد شاغلان گردشگری را از ۵۰۰ هزار به یک میلیون نفر برسانیم.

کد خبر: ۳۰۳٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha