۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
اتفاقات عجبی برای دوج کوین در راه است!

اتفاقات عجبی برای دوج کوین در راه است!

در طول ۲۴ ساعت گذشته، وقایع جالبی در مورد Dogecoin (DOGE) به وقوع پیوسته است.

به گزارش بازار، طبق گزارش ارائه شده توسط IntoTheBlock، تعداد تراکنش‌های بزرگ مرتبط با این ارز دیجیتال از ۵۷۱ به ۷۱۷ افزایش یافته است. این تراکنش‌ها، هر یک مقدار بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار را شامل می‌شوند و پیش‌بینی می‌شود که افزایش ۱۴۶ واحدی نشاندهنده ورود ۱۴.۶ میلیون دلار اضافی به فعالیت تراکنش‌ها است.

به طور معمول، هرچقدر تعداد تراکنش های بزرگ افزایش یابد، حجم آن نیز افزایش می‌یابد. اما این مسئله یک وضع نامنظم است.

با وجود وجود تعداد بیشتری تراکنش، ارزش کل تراکنش‌های بزرگ در طول ۲۴ ساعت گذشته به واقع کاهش یافت. از ۷.۸۲ میلیارد DOGE، این ارزش به ۷.۵۱ میلیارد DOGE کاهش یافت، که در ارزش دلاری نیز از ۸۰۶.۰۶ میلیون دلار به ۷۵۴.۰۸ میلیون دلار کاهش یافت.

این شرایط به نوعی غیرمعمول است. با وجود وجود ۲۵.۵۷ درصد بیشتر معاملات، حجم آنها در ارز دوج ۳.۹۶ درصد و در دلار ۶.۴۴ درصد کاهش یافت.

احتمالاً علت اصلی این اتفاق کاهش معمول میانگین اندازه تراکنش‌های بزرگ است. دیروز، میانگین حجم تراکنش بزرگ حدود ۱.۴۱ میلیون دلار بود، اما اکنون به ۱.۰۵ میلیون دلار کاهش یافته است. اگرچه کاهشی مشهود است، اما حجم متوسط این معاملات هنوز هم بیش از ۱۰ برابر بیشتر از معاملات معمولی Dogecoin است.

این موضوع به نشان داده است که مقدار قابل توجهی از سرمایه ها هنوز به بازار وارد می‌شود. اگرچه حجم معاملات کمتر شده است، زمانی که تعداد زیادی تراکنش هنوز انجام می‌شود، نشان می‌دهد که افرادی که به عنوان نهنگ‌ها شناخته می‌شوند، همچنان در بازار دوج‌کوین فعالند.

تغییرات کاهشی در اندازه میانگین تراکنش ممکن است نشاندهنده تغییر در رفتار بازار باشد؛ اما در کل، فعالیت معاملات بزرگ همچنان نشان‌دهنده علاقه مداوم و قابل‌توجه اشخاص دارندگان ثروت بالا است.

کد خبر: ۳۰۳٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha