۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
جهاد کشاورزی گلستان میراث دار تصمیمات بالادستی ها است| بخش خصوصی مطالبه گری کند
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان:

جهاد کشاورزی گلستان میراث دار تصمیمات بالادستی ها است| بخش خصوصی مطالبه گری کند

گرگان- معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: مطالبه گری باید توسط تشکل ها، صنف ها و بخش خصوصی باشد و ما هم در کنار آنها قرار می گیریم.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین پهلوانان ظهر چهارشنبه در میزگرد خبری کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد: گلستان استانی کشاورزی است که درآمد سرانه ما به خام فروشی محصولات بر می گردد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان افزود: تولیدات کشاورزی گلستان پنج میلیون تن است.

وی با بیان اینکه ما میراث دار تصمیمات بالادستی ها در سطح کلان هستیم، گفت: با تعاملاتی که در استان وجود دارد باید از اقتصاد واسطه گری به سمت اقتصاد الکترونیک برود و انتظار می رود بخش خصوصی هم به سمت استفاده از سامانه ها بروند که در برنامه پنجم توسعه هم به این مهم اشاره شده است.

پهلوانان با بیان اینکه در تامین منابع مالی از ظرفیت سرمایه گذاران استفاده کنیم، بیان کرد: اگر فراوری محصولات کشاورزی رقم بخورد ارزش افزوده صنعتی و خدماتی آن بسیار افزایش می یابد که در افزایش سرانه درآمدی مردم استان نیز موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه گلستان در بحث مکانیزاسیون، بالاترین تسهیلات را در بخش کشاورزی جذب کرده است، تصریح کرد: مطالبه گری باید توسط تشکل ها، صنف ها و بخش خصوصی باشد و ما هم در کنار آنها قرار می گیریم.

کد خبر: ۳۰۳٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha