۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
مهاجرت انبوه تریدرها به سمت بیت یونیکس با ایجاد همکاری‌های استراتژیک توسط KOLها

مهاجرت انبوه تریدرها به سمت بیت یونیکس با ایجاد همکاری‌های استراتژیک توسط KOLها

به دلیل اینکه هم معامله‌گران برجسته صنعت(به اصطلاح KOLs)وهم دنبال‌کنندگانشان به طورفزاینده‌ای به دنبال پلتفرم‌هایی هستندکه تجربه‌های معاملاتی ساده،امن وانعطاف‌پذیر باپتانسیل سودبالاتررا ارائه دهند.

به دلیل اینکه هم معامله‌گران برجسته صنعت (به اصطلاح KOLs) و هم دنبال‌کنندگانشان به طور فزاینده‌ای به دنبال پلتفرم‌هایی هستند که تجربه‌های معاملاتی ساده، امن و انعطاف‌پذیر با پتانسیل سود بالاتر را ارائه دهند، گرایش به سمت بیت‌یونیکس به یک روند رو به رشد تبدیل شده است.

بیت یونیکس، پیشگام دربازار  در حال تکامل سریع مشتقات کریپتو، به سرعت به انتخاب تریدرها تبدیل شده است. در فضایی بسیار رقابتی که صرافی‌ها تلاش می‌کنند تا نقدینگی بالا را حفظ کنند، بیت یونیکس با ارائه نقدینگی بهتر، ابزارهای پیشرفته و ویژگی‌های منحصر به فرد خود متمایز است. این پلتفرم به تازگی بیش از یک میلیون کاربر ثبت‌نام شده را در ظرف یک سال به خود جذب کرده و همچنان به جذب تریدرهای مشهور و همکاری‌های استراتژیک با شرکای کریپتوی خود ادامه می‌دهد.

این مهاجرت گسترده تریدرهای حرفه‌ای از صرافی‌های برتر به بیت یونیکس، به تقویت همکاری‌ها با KOLهای برجسته کمک کرده و نفوذ رو به رشد پلتفرم را تقویت می‌کند.

KOLهای کریپتو با بیت یونیکس همکاری می‌کنند

KOLهایی که با بیت یونیکس همکاری می‌کنند، برخی از معتبرترین و فعال‌ترین تریدرهای صنعت هستند. عملیات گسترده معاملاتی آنها به این معناست که آنها به پلتفرم‌هایی نیاز دارند که نه تنها استانداردهای بالای آنها را برآورده کند بلکه قابلیت‌های پیشرفته‌ای را نیز برای ارائه تجربه‌های معاملاتی بدون نقص به جوامعشان ارائه دهد.

این صرافی توجه تعدادی از تأثیرگذاران برجسته معاملات کریپتو را در جامعه مشتقات جلب کرده است. تأثیرگذاران معروفی مانند "The House of Crypto"، "Trade Travel Chill"، "Delo" و جوامع آنها بیت یونیکس را برای معاملات در قراردادهای فیوچرز کریپتو پذیرفته‌اند. این به دلیل مجموعه‌ای از راه‌حل‌ها و ویژگی‌های شگفت‌انگیز است که صرافی ارائه می‌دهد.

بسیاری از این KOLها نقاط قوت کلیدی بیت یونیکس، به ویژه سادگی و امنیت آن را تأکید می‌کنند. آنها اغلب قابلیت‌های پلتفرم برای انجام تمام انواع معاملات در یک نمودار و حتی نمایش چندین نمودار با عملیات‌های مختلف به طور همزمان در یک صفحه را مورد اشاره قرار می‌دهند. علاوه بر این، آنها به تعهد قوی صرافی به امنیت و شفافیت تأکید می‌کنند، زیرا بیت یونیکس به طور مداوم وجوه کاربران را با ذخایر شرکت مورد بررسی و تأیید قرار می‌دهد. نقدینگی بالای پلتفرم نیز عامل دیگری است که این تریدرهای برجسته به آن ارزش می‌دهند. به گفته آنها، این ویژگی‌ها به آنها این امکان را می‌دهد که اعتماد کامل درون جوامع خود را بسازند و حفظ کنند.

شرکت‌های بزرگ کریپتو نیز به همکاری با بیت یونیکس پیوسته‌اند

روایت بیت یونیکس از شبکه شرکای بیت یونیکس به KOLها محدود نمی‌شود، بلکه به طور فزاینده‌ای شرکت‌های برتر صنعت نیز به صرافی اعتماد کرده و با آن همکاری می‌کنند تا ارزش پیشنهادی خود به کاربران را تقویت کنند.

این صرافی به طور فعال با بازیگران کلیدی مانند "Nemean Services" - یک شرکت امنیتی مستقر در بریتانیا برای بیمه ۵ میلیون دلاری به منظور حفاظت از وجوه کاربران در برابر خطرات غیرمنتظره، ثبت‌نام کرده است. علاوه بر این، صرافی همچنین با شرکت‌های حسابرسی مشاوره می‌دهد تا بهترین شیوه‌های استاندارد در صنعت کریپتو را رعایت کند. "Hacken" - یک شرکت امنیتی برجسته، شریک رسمی حسابرسی برای بیت یونیکس است.

به فهرست قابل توجه شراکت‌های خود، بیت یونیکس همچنین ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های خرید کریپتو پیشرو مانند "Alchemy Pay" و "MoonPay" را در پلتفرم خود ادغام کرده است. این ادغام‌ها نقش مهمی برای کاربرانی دارند که می‌خواهند با استفاده از کارت، Apple Pay یا انتقال بانکی، رمزارزها را خریداری کنند. این راه‌حل‌های خرید، ارزهای فیات اصلی را پذیرفته و خرید کریپتو را بسیار آسان می‌کنند.

این صرافی با تلاش‌های فراوانی که برای دسترسی به معاملات کریپتو برای همه انجام داده، همچنان برتر ایستاده است. واقعاً قابل توجه است که این صرافی مشتقات در حال رشد در چهار سال گذشته به چنین دستاوردهایی دست یافته است. اکوسیستم در حال رشد شرکای بیت یونیکس و ذهنیت عبور از دیوار، این صرافی را به قله‌های موفقیت نزدیک‌تر می‌کند.

درباره بیت یونیکس

بیت یونیکس که در سال ۲۰۲۱ تأسیس شد، یک صرافی جهانی مشتقات کریپتو است که به ارائه خدمات معاملاتی هوشمند، اجتماعی، بسیار ایمن و مقرون به صرفه متعهد است. این صرافی در معاملات نقدی و فیوچرز دائمی کریپتو تخصص دارد و بیش از ۲۵۰ جفت ارز معاملاتی با ضریب‌های تا ۱۲۵ برابر ارائه می‌دهد.

با ویژگی‌هایی مانند نقدینگی بی‌نظیر، پشتیبانی ۲۴/۷ و رعایت دقیق قوانین نظارتی، بیت یونیکس به طور مداوم تجربه معاملاتی قابل اعتمادی به جامعه جهانی کریپتو ارائه می‌دهد. این پلتفرم بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ کاربر از بیش از ۱۰۰ کشور جذب کرده و حجم معاملات روزانه تجمعی آن از ۱ میلیارد دلار فراتر می‌رود.

وبسایت | توییتر | ثبت‌نام

کد خبر: ۳۰۳٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha