ووچرهای NFT ماسک امپایر عرضه شد

ووچرهای NFT ماسک امپایر عرضه شد

بازی ماسک امپایر اعلام کرده است که مثل نات کوین، معاملات توکن خود در بازار پیش از عرضه را در قالب ووچرهای NFT شروع کرده است.

به گزارش بازار، بازی تلگرامی ماسک امپایر در روز گذشته اعلام کرد که کاربران آن قبل از راه‌اندازی توکن این پلتفرم (با نماد X)، می‌توانند ووچرهای این توکن را معامله کنند. این بازی ادامه داد:

کسانی که در استخراج عالی بودند، دوستان خود را دعوت کردند و فعالانه در کمپین‌ها شرکت کردند: اکنون می‌توانید سکه‌های خود در ماسک امپایر را به ووچرهای ماسک امپایر به ارزش ۶۹٬۰۰۰ X تبدیل کنید و آن‌ها را در Getgems معامله کنید. به بخش MINT NFT در برنامه X Empire بروید تا ببینید چه تعداد ووچر برای ضرب کردن در دسترس است.

شایان ذکر است که بخش MINT NFT در زیر تب City قرار دارد. این بازی سپس ادامه داد:

ووچرهای مذکور را می‌توان پس از راه‌اندازی توکن X با آن مبادله کرد. البته می‌توانید منتظر راه‌اندازی توکن باشید و سکه‌های درون بازی خود را مستقیماً در طول ایردراپ به دلار تبدیل کنید.

ماسک امپایر خاطرنشان کرد که هیچ کس نمی‌داند قیمت توکن X چقدر خواهد بود. قیمت این توکن حتی می‌تواند صفر دلار باشد. بنابراین کاربران باید هنگام معامله ووچرهای مذکور این مسئله را در نظر داشته باشند. بازی مذکور تاکید کرد:

اگر هنوز ضرب ووچرها برای شما در دسترس نیست، نگران نباشید! به پیشرفت در بازی ادامه دهید. در برخی مواقع امکان ضرب آن‌ها برای شما فراهم می‌شود.

گفتنی است که ۲۰ درصد از خریدهای NFTهای مذکور به نقدینگی توکن X در زمان لیست شدن‌ آن اختصاص می‌یابد. علاوه بر این ووچرهای موجود برای ضرب کردن، همه توکن‌هایی نیستند که کاربران موقع ایردراپ دریافت می‌کنند. شایان ذکر که فرآیند ضرب این NFTها می‌تواند تا ۲۴ ساعت طول بکشد.

کد خبر: ۳۰۳٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha