۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
وام دهی بانک کشاورزی سرعت گرفت

وام دهی بانک کشاورزی سرعت گرفت

مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک کشاورزی در ۵ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش بازار، عملکرد این بانک تا پایان مرداد ماه سال جاری با پرداخت ۷۵ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال به ۵۰ هزار متقاضی تسهیلات قرض الحسنه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مبلغ ۹۲ درصد و از نظر تعداد ۶۱ درصد افزایش یافته است.

بر همین اساس، «سهم تسهیلات قرض الحسنه پرداختی نسبت به کل تسهیلات پرداخت شده بانک کشاورزی» در ۵ ماهه سال جاری به لحاظ مبلغ ۱۵ درصد و به لحاظ تعداد ۳۱ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ به ترتیب ۷ درصد و ۱۱ درصد افزایش یافته است.

میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

بانک کشاورزی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان مردادماه، ۳۴ هزار و ۱۲۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به ۱۷ هزار و ۳۷۲ نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

در راستای تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، شعب این بانک در سراسر کشور طی سه ماهه ابتدای سال جاری ۷۵۶۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۲۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد ریال و نیز ۹۸۱۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به مبلغ ۸ هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

همچنین این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ افزون بر۷۹۶۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۵۰۱۳ میلیارد ریال برای ایجاد و توسعه تاسیسات کشت گلخانه ای به متقاضیان پرداخت کرده اند.

کد خبر: ۳۰۳٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha