۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
۹۶ درصد صنایع آذربایجان شرقی در اختیار بخش خصوصی است
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

۹۶ درصد صنایع آذربایجان شرقی در اختیار بخش خصوصی است

تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: ۹۶ درصد صنایع استان در اختیار بخش خصوصی و سهم صنایع دولتی در حداقل ترین میزان است.

به گزارش بازار، تراب محمدی روز سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر روز ملی صنعت و معدن به پیشینه استان در زمینه صنعت اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر و طبق آمار اعلامی از سوی سازمان برنامه و بودجه، ۹۶ درصد صنایع استان در اختیار بخش خصوصی و سهم صنایع دولتی در حداقل ترین میزان است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری‌های خوبی از سوی بخش خصوصی در استان انجام شده است و امروز در تمامی شهرهای استان، مراکز صنعتی و شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالند.

وی با بیان اینکه در استان به لطف فعال بودن معاونت اقتصادی استانداری، کمبود سرمایه و سرمایه گذار نداریم، گفت: تنها مشکلی که در این زمینه وجود دارد کمبود یا نبود زیرساخت است و در این میان کمبود برق به ویژه در فصل گرما، بیشتر محسوس می‌شود و صنایع استان را دچار مشکل کرده است.

محمدی ادامه داد: تمام تلاش مدیران استان بر این است تا زیرساخت‌ها را برای فعالیت و تولید صنایع فراهم کنند و با تأمین آب، برق و راه دسترسی، در کنار واحدهای تولیدی باشند.

وی به احیای ۷۰۲ واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی در استان در دولت گذشته اشاره کرد و افزود: این موفقیت بزرگ نتیجه همراهی و همکاری مدیران استانی و پای کار بودن صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی است.

کد خبر: ۳۰۳٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha