۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
بازار «لوازم التحریر استان سمنان» تحت نظارت قرار گرفت
مدیرکل صمت استان سمنان:

بازار «لوازم التحریر استان سمنان» تحت نظارت قرار گرفت

سمنان- احمدی مدیرکل صمت استان سمنان از تشدید نظارت بر بازار لوازم التحریر در این استان همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید خبر داد.

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم التحریر در استان سمنان اجرایی شده است، بیان کرد: این طرح در آستانه سال تحصیلی جدید در اقصی نقاط استان آغاز به کار کرده و تا پایان مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مقابله با گران فروشی، تقلب، عرضه کالای قاچاق، عدم درج اتیکت و فاکتور و ... در زمره مسائلی است که در این بازدید ها به آن توجه می شود، افزود: یکی از مهمترین مباحثی که در این بازدید ها مورد لحاظ قرار می گیرد، مقابله با عرضه کالای بی کیفیت است.

معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این گشت ها مشترک و با مشارکت اصناف، تعزیرات، استاندارد و ... است، بیان کرد: به شکایت های مردمی دریافت شده نیز طی ۲۴ ساعت در محل بروز تخلفات رسیدگی خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه واحد هایی که عالمانه تخلفاتی را داشته باشند با قید فوریت پرونده هایشان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مردم می توانند در این طرح با بازرسان صمت همراهی داشته باشند، افزود: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارش های مردم در قبال کم فروشی، گرانفروشی و ... است تا بازرسان ما در اسرع وقت به این گزارش ها رسیدگی کنند.

مدیرکل صمت استان سمنان اعلام کرد: طرح نظارت بر بازار در آستانه سال تحصیلی جدید تا پایان مهرماه ادامه داشته و تنها مرتبط با لوازم التحریر نیز نبوده و به پوشاک، کیف و کفش، لباس ورزشی و ... نیز ارتباط دارد.

کد خبر: ۳۰۳٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha