۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
درب ضد حریق، حافظ جان و مال در برابر آتش سوزی

درب ضد حریق، حافظ جان و مال در برابر آتش سوزی

درب‌های ساختمانی مانند درب ضد سرقت و درب ضد حریق جهت افزایش امنیت و حفاظت جانی و مالی در خدمت ساختمان و ساکنین آن هستند.

اهمیت استفاده از درب ضد حریق

درب‌های ساختمانی مانند درب ضد سرقت و درب ضد حریق جهت افزایش امنیت و حفاظت جانی و مالی در خدمت ساختمان و ساکنین آن هستند. یکی از خطرناک‌ترین و غیر قابل پیش بینی‌ترین حوادث برای انسان آتش سوزی است. در صورت عدم پیش بینی وقوع آتش سوزی، آتش می‌تواند خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی بسیاری را بر جای بگذارد. درب‌های ضد حریق از درب‌های بسیار ضروری و مهم در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، کارخانه‌ها و ... هستند. نقش این درب در حفاظت از مال و جان انسان در برابر آتش غیر قابل انکار است. اگر تا کنون برای حفاظت خود و ساکنین ساختمان در برابر آتش سوزی احتمالی قدمی برنداشته‌اید اکنون وقت آن رسیده که با نصب درب ضد حریق از عزیزانتان حفاظت نمایید.

درب ضد حریق، حافظ جان و مال در برابر آتش سوزی

درب ضد حریق لوکس همراه با استیل طلایی

ویژگی درب‌های ضد حریق

درب‌های ضد حریق با توجه به شرایط بحرانی هنگام وقوع حریق و آتش سوزی طراحی و تولید شده‌اند. درب‌های ضد حریق به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند در حرارت‌های بالا مقاومت نموده و علاوه بر این از انتشار آتش و گازهای سمی به دیگر بخش‌های ساختمان جلوگیری به عمل آورند. در ادامه با برخی از مهمترین مشخصات درب‌های ضد حریق آشنا می‌شویم.

درب ضد حریق، حافظ جان و مال در برابر آتش سوزی

درب ضد حریق با رویه براق

مقاومت در برابر حریق

در ساخت درب‌های ضد حریق از مواد اولیه مقاوم و با کیفیت که توانایی مقابله با حرارت‌های بالا در طول زمان را داشته باشد استفاده می‌شود. درجات مقاومت و طول زمان مقاومت درب‌های ضد حریق متفاوت است. با توجه به میزان حساست مکان به عنوان مثال حفاظت از اتاق اسناد یک کارخانه و یا در انبارهایی که محل نگهداری مواد اشتعال زا هستند و خطر وقوع حریق بیشتر است از درب‌های ضد حریق مناسب استفاده می‌شود.

درب ضد حریق، حافظ جان و مال در برابر آتش سوزی

درب ضد حریق استاندارد همراه با دستگیره آنتی پنیک

عایق بندی در برابر حرارت، صدا و دود

از دیگرمشخصات مهم درب‌های ضد حریق استاندارد و با کیفیت، عایق بندی درب در برابر حرارت، صدا و دود است. بدین معنا که هنگامی که بخشی از ساختمان دچار حریق شده این درب‌ها می‌توانند از خروج دود و گازهای سمی و انتقال حرارت و صدا به سایر بخش‌ها جلوگیری به عمل آورند. در مواردی که شدت آتش سوزی و مدت زمان آن بالا است این درب‌ها برای رسیدن گروه آتش نشانی و امداد رسانی و نجات ساکنین زمان می‌خرند و از سرعت انتقال آتش و گازهای سمی به دیگر قسمت‌ها می‌کاهند.

طراحی متنوع و زیبا

با توجه به اینکه بیشتر درب‌های ضد حریق مانند درب ضد سرقت فلزی در فضای داخلی ساختمان‌ها نصب شده و در نما و زیبایی ساختمان مشارکت می‌کنند، در طراحی‌ و رنگ بندی متنوعی تولید می‌شوند تا ضمن نقش حفاظتی و اصلی خود بتوانند در زیبایی و نمای ساختمان تاثیر گذار باشند.

درب ضد حریق، حافظ جان و مال در برابر آتش سوزی

درب ضد حریق مورد تایید آتش نشانی اقتصادی هیراد درب

کاربری درب ضد حریق

درب ضد حریق در آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی در خروجی‌های اضطراری و راه پله‌ها نصب می‌شود تا در صورت بروز حریق در یک طبقه از انتشار آن به سایر طبقات جلوگیری به عمل آید.

اهمیت نصب درب ضد حریق در ساختمان‌های اداری و تجاری به دلیل حضور افراد زیاد و رفت و آمد بالا اهمیت زیادی دارد، زیرا در صورت بروز حادثه تعداد افراد در معرض خطر بسیار بالا خواهد بود و به طبع زمان لازم برای نجات این افراد بیشتر است. درب ضد حریق می‌تواند با جلوگیری از انتشار سریع آتش این زمان را در اختیار گروه آتش نشانی و گروه امداد و نجالت قرار دهد.

در محیط‌های صنعتی و انبارهای نگه داری مواد اشتعال‌زا نصب درب ضد حریق یکی از ضروریات حرفه‌ای جهت حفاظت کارکنان و حفاظت از اموال به حساب می‌آید.

درب ضد حریق، حافظ جان و مال در برابر آتش سوزی

درب ضد حریق طرح سنگ

درب‌های ضد حریق هیراد

شرکت هیراد با داشتن بیش از نیم قرن تجربه تولید و همکاری با برندهای مختلف داخلی و خارجی در زمینه طراحی و تولید انواع درب‌های ساختمانی، توانسته با کیفیت ترین درب‌های ضد حریق ایمن و استاندارد را در مجموعه خود ارائه نماید. درب‌های ضد حریق عرضه شده در شرکت هیراد با داشتن تاییدیه رسمی از سازمان آتش نشانی کشور همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌گردند. تمام استانداردهای لازم یک درب ضد حریق ایمن در این درب‌ها لحاظ شده است.

با توجه به اینکه یکی از موارد مهم در مورد کارایی درست و عملکرد صحیح درب ضد حریق، نصب اصولی آن است، مجموعه هیراد تیم حرفه‌ای و آموزش دیده خود را جهت نصب درب ضد حریق و انواع درب‌های ساختمانی در کمترین زمان ممکن برای خدمت رسانی به مشتریان عزیز در سراسر کشور آماده به خدمت نموده‌است.

درب‌های ضد حریق این مجموعه ضمن داشتن ایمنی و مقاومت بالا هنگام وقوع حریق، از تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید جهت مشاوره و خرید انواع درب ضد حریق همه روزه با شماره دفاتر اصلی شرکت (دفتر تهران:۰۲۱۴۴۰۸۸۹۳۵ - دفتر مشهد: ۰۵۱۳۸۳۸۷۱۰۰) در تماس باشید و از مشاوره رایگان مجموعه بهره مند شوید. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب سایت شرکت از آخرین قیمت درب‌ ضد حریق و سایر درب‌های ساختمانی مجموعه دیدن فرمایید و از خدمات این سایت استفاده نمایید.

کد خبر: ۳۰۳٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha