۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
امضای ۳ موافقت‌نامه و تفاهم‌نامه فناورانه میان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و داخلی‌ها
در هجدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست انجام شد:

امضای ۳ موافقت‌نامه و تفاهم‌نامه فناورانه میان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و داخلی‌ها

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی سه موافقت‌نامه و تفاهم‌نامه همکاری در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با شرکت‌های داخلی امضا کرد.

به گزارش بازار، اسناد همکاری فناورانه شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با شرکت‌های ایرانی امروز (دوشنبه، ۱۹ شهریور) در حاشیه دومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امضا شدند.

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، موافقت‌نامه همکاری در زمینه توسعه دانش فنی فرایند دهیدروژناسیون پروپان (PDH) را با شرکت دانش‌بنیان یورواسلات پارس و موافقت‌نامه همکاری در زمینه طراحی و ساخت خطوط انتقال پودر و گرانول مورد نیاز واحدهای تولید پلی‌الفین را با شرکت دانش‌بنیان افراونداد ایرانیان امضا کرد.

تفاهم‌نامه همکاری ایجاد و توسعه دانش فنی و فناوری‌های مورد نیاز صنایع پتروپالایشی و پتروشیمی نیز به امضای شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد رسید.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور ۲۸۸ شرکت خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی به‌مدت چهار روز (۱۸ تا ۲۱ شهریور) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

کد خبر: ۳۰۲٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha