۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
۲۵۴ روستای زنجان نیازمند تهیه بازنگری در طرح هادی است
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۲۵۴ روستای زنجان نیازمند تهیه بازنگری در طرح هادی است

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: در حال حاظر در ۴۱۹ روستای استان طرح هادی بازنگری شده و ۲۵۴ روستا نیز نیازمند تهیه بازنگری در این طرح است.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا خواجه‌ای شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: طرح هادی روستاها در دوره ۱۰ ساله پس از تهیه آن بازنگری می شود تا نیازهای جدید برای توسعه روستا شناسایی و برنامه ریزی لازم براساس نیازهای جدید انجام شود.

وی با بیان اینکه بازنگری طرح هادی روستایی نقش بسزایی در توسعه این جوامع دارد ،اظهار کرد: با اجرای آن مهاجرت به شهرها کاهش خواهد یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان یادآور شد: در حال حاظر در ۴۱۹ روستای استان طرح هادی بازنگری شده و ۲۵۴ روستا نیز نیازمند تهیه بازنگری در این طرح است، که در صورت تامین اعتبارات، بنیاد مسکن استان آمادگی لازم را برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح هادی تمامی روستاهای استان را دارد.

خواجه ای تاکید کرد: بنیاد مسکن به عنوان متولی امر ساخت و ساز و اجرای طرح هادی درروستاها تلاش دارد تا با تعامل دهیاران و اعضای شورای اسلامی درجهت توسعه و تقویت روستا ها قدم بردارد.

وی افزود: بازنگری طرح‌ هادی روستایی با هدف شتاب‌ بخشی به بهسازی سکونت‎گاه‌ها، رفع محرومیت و فراهم‌ کردن زمینه توسعه روستاها انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان بیان داشت: در حال حاضر بازنگری طرح هادی در ۵۸ روستای استان با اعتباری بیش از ۵۶ میلیارد ریال به همت بنیاد مسکن در راستای توسعه و آبادانی روستاها در حال انجام است.

کد خبر: ۳۰۲٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha