۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
بهره برداران با طرح سرشماری کشاورزی سمنان همراهی داشته باشند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان:

بهره برداران با طرح سرشماری کشاورزی سمنان همراهی داشته باشند

سمنان- مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان از سرشماری کشاورزی در این استان خبر داد و گفت: انتظار است که بهره‌برداران با استقبال از این طرح به ما کمک کنند.

نادر مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه آمار لازمه اصلی برنامه ریزی و اختصاص بودجه است، تاکید کرد: سرشماری کشاورزی در سراسر کشور و بالتبع استان سمنان به زودی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بهره برداران در اقصی نقاط استان با طرح سرشماری کشاورزی سمنان همراهی داشته باشند، افزود: این سرشماری بسیار اهمیت دارد زیرا آمار آن می تواند اساس برنامه ریزی و تامین اعتبارات در آینده باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان بیان کرد: تکالیفی نیز برای هر دستگاه اجرایی و خدماتی در زمینه بهتر برگزار کردن سرشماری کشاورزی استان سمنان تعیین و ابلاغ شده است که امیدواریم شاهد همکاری خوبی در این زمینه نیز باشیم.

مالکی در پاسخ به سوالی درباره اعتبارات استانی بیان کرد: سال مالی در حال اتمام است و برخی دستگاه های استان سمنان عملکرد خوبی داشتند اما متاسفانه برخی دستگاه های دیگر هم نتوانسته اند در زمینه جذب اعتبارات عملکرد خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکید شده که دستگاه های اجرایی در این روزهای باقی مانده تا پایان سال مالی یعنی شهریورماه، تکلیف تخصیص اعتبارات خودشان را روشن کنند، افزود: اختصاص اعتبارات در این روزهای باقی مانده یک عزم مضاعفی از سوی دستگاه های اجرایی می طلبد.

به گزارش بازار، سرشماری کشاورزی کشورمان در اقصی نقاط ایران و طبیعتاً استان سمنان از مهر و آبان امسال آغاز می شود. پیش بینی می شود این طرح سه ماه به طول بیانجامد.

کد خبر: ۳۰۲٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha