۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
میزان تردد روزانه وسائل نقلیه سبک در جاده های کردستان سه درصد افزایش یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان:

میزان تردد روزانه وسائل نقلیه سبک در جاده های کردستان سه درصد افزایش یافت

سنندج - حسنی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده های استان کردستان از افزایش سه درصدی تردد روزانه وسائل نقلیه سبک در جاده های این استان خبر داد.

فرزاد حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به وضعیت تردد در جاده های استان کردستان، اظهار کرد: متوسط تردد روزانه‌ وسایل نقلیه‌ سبک در مسیرهای استان در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش سه درصدی داشته است.

وی گفت: براساس داده‌های مرکز مدیریت راه‌ های استان کردستان، در مرداد ماه امسال سه میلیون و ۱۴ هزار و ۹۰۱ تردد بین استانی در جاده‌های کردستان به ثبت رسید.

حسنی اظهار داشت: این آمار، نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد و در مقایسه با ماه قبل از آن یعنی تیر ماه، ۱۴ درصد افزایش نشان می ‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در مردادماه امسال، ۳۷۰ هزار و ۸۸۱ پلاک از سایر استان‌های کشور در محورهای مواصلاتی استان توسط سامانه‌ها رصد شده اند.

وی با اشاره به اقدامات صورت در راستای بهبود زیرساخت های حوزه راهسازی در استان کردستان، گفت: مدیریت راه های استان و تلاش در راستای نگهداری از آنها یکی از برنامه های این سازمان است و در همین راستا سالانه اقدامات مختلفی صورت می گیرد.

کد خبر: ۳۰۲٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha