۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
شروع به‌کار اولین مرکز خدمات تخصصی خودروهای برقی کرمان موتور

شروع به‌کار اولین مرکز خدمات تخصصی خودروهای برقی کرمان موتور

کرمان موتور به عنوان شرکت پیشرو در تولید، واردات و ارائه خدمات پس از فروش خودروهای برقی، مرکز ارائه خدمات پس از فروش و اداره تحویل اختصاصی این محصولات را راه اندازی کرد.

به گزارش بازار، این مرکز، اولین مرکز خدماتی و تعمیرگاه مخصوص خودروهای برقی در کشور است که به منظور ایجاد رفاه و متمرکزسازی خدمت رسانی به خودروهای برقی توسط کرمان موتور تاسیس شده و خدمت رسانی به دارندگان خودروهای برقی کرمان موتور را آغاز کرده است. دارندگان خودروهای برقی کرمان موتور می‌توانند روزانه بدون نیاز به وقت قبلی و صف نوبت دهی، به این مرکز مراجعه کنند.

کرمان موتور با هدف توسعه زیرساخت‌های خودروهای برقی، این مرکز را با به‌روزترین دستگاه‌ها و ابزارهای اختصاصی برای تعمیر و نگهداری خودروهای برقی تجهیز نموده است. همچنین این مرکز دارای ارتباط مستقیم با شرکت سازنده و واحدهای فنی و مهندسی است تا در صورت نیاز، در سریع‌ترین زمان امکان پاسخگویی به مشتریان محترم وجود داشته باشد.

این مرکز تخصصی تنها برای ارائه خدمات پس از فروش نبوده و اداره تحویل خودروهای برقی کرمان موتور نیز به این مرکز منتقل شده است. بنابراین پیش از تحویل خودروی برقی به خریدار، در همین مرکز تست‌های فنی اولیه انجام می‌شود و مشتریان با امنیت و اطمینان کامل خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. همچنین آموزش‌های مورد نیاز برای استفاده از خودروهای برقی کرمان موتور نیز به خریداران ارائه می‌شود. کرمان موتور از طریق این مرکز، آخرین اطلاع رسانی‌های مهم درباره چگونگی استفاده صحیح از خودروهای برقی کرمان موتور را از طریق آموزش حضوری و برخط انجام خواهد داد.

این مرکز در زمینی به مساحت هفت هزار و ۴۰۰ متر و با ظرفیت پذیرش ۳۰ دستگاه در فاز اول در حوزه خدمات پس از فروش و تحویل ۱۰۰ دستگاه، به صورت روزانه، شروع به کار کرده است و در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص تهران – کرج، خیابان ۵۶ قرار دارد.

کد خبر: ۳۰۲٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha