۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
استفاده از ظرفیت سازندگان بومی در پروژه ۴۸۸ واحدی گرگان
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

استفاده از ظرفیت سازندگان بومی در پروژه ۴۸۸ واحدی گرگان

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: پروژه ۴۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن سایت آرامش گرگان با همراهی سازندگان بومی در مراحل مختلف ساخت اعم از اجرای اسکلت، سفتکاری، اجرای تاسیسات و نماسازی است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، سید محمد حسینی اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن در سایت آرامش گرگان از پروژه های فعال استان بوده که روند ساخت آن تا کنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در ۱۲ بلوک شش و هشت طبقه با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی گلستان و پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال احداث است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در حال حاضر ۱۶ پیمانکار بومی در این پروژه مشغول به فعالیت بوده و بلوک ها در مراحل مختلف ساخت اعم از اجرای اسکلت، سفتکاری، اجرای تاسیسات و نماسازی هستند.

حسینی با بیان اینکه دیوارچینی بلوک های باقیمانده به زودی آغاز خواهد شد، گفت: در شهرستان گرگان طی چهار سال، تعهد ساخت ۲۶ هزار و ۸۸۴ واحد در قالب نهضت ملی مسکن را داریم که تا کنون ۴۰ هزار و ۹۲۵ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

کد خبر: ۳۰۲٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha