۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
توکن کتیزن تا ۲ هفته دیگر لیست می‌شود

توکن کتیزن تا ۲ هفته دیگر لیست می‌شود

بازی تلگرامی کتیزن در روز قبل تایید کرد که توکن آن تا ۲ هفته دیگر یعنی در ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) لیست می‌شود.

به گزارش بازار، بازی کتیزن در روز قبل اعلام کرد که توکن خود را در ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در صرافی‌های کریپتویی لیست می‌کند. این بازی قرار بود در ماه جولای (تیر) توکن CATI را لیست کند اما در آن زمان اعلام کرد که رویداد مذکور را به تعویق می‌اندازد. کتیزن اعلام کرده است:

CATI به زودی به پلتفرم معاملاتی بای‌بیت و بازار اسپات آن می‌آید! زمان لیست شدن‌: ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) فعلاً می‌توانید معاملات خود را در بازار پیش از عرضه انجام دهید.

توییت کتیزن

توییت کتیزن

محبوبیت بازی‌های تلگرامی تا حدودی به خاطر این است که کاربران امیداورند در ایردراپ آن‌ها واجد شرایط شوند. در نتیجه با تعیین تاریخ راه‌اندازی توکن کتیزن، به احتمال زیاد ایردراپ آن هم به زودی انجام می‌شود.

در اوایل این هفته، کتیزن اعلام کرد رویداد یا اطلاعیه بزرگی را در ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) منتشر می‌کند. حال برخی از بازیکنان به این نتیجه رسیده‌اند که این تاریخ به زمان توزیع ایردراپ آن اشاره دارد.

شایان ذکر است که در روز قبل معامله CATI در بازار پیش از عرضه OKX هم شروع شده‌ بود. در زمان نگارش این مقاله، توکن CATI با قیمت ۰.۴ در پیش بازار OKX معامله‌ می‌شود. با این حال بازار پیش از عرضه نوسانات زیادی دارد. در نتیجه نمی‌توان مطمئن بود که قیمت کتیزن پس از لیست شدن در بازار اسپات هم به همین محدوده می‌رسد.

کد خبر: ۳۰۲٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha