۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
صرافی بیت یونیکس به عنوان حامی نقره‌ای در TOKEN۲۰۴۹ سنگاپور، ۱۸-۱۹ سپتامبر

صرافی بیت یونیکس به عنوان حامی نقره‌ای در TOKEN۲۰۴۹ سنگاپور، ۱۸-۱۹ سپتامبر

صرافی بیت یونیکس، سریع‌ترین صرافی در حال رشد معاملات فیوچرز رمز ارزها، تایید کرده است که در رویداد معتبر TOKEN۲۰۴۹ که در تاریخ ۱۸-۱۹ سپتامبر برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

صرافی بیت یونیکس، سریع‌ترین صرافی در حال رشد معاملات فیوچرز رمز ارزها، تایید کرده است که در رویداد معتبر TOKEN2049 که در تاریخ ۱۸-۱۹ سپتامبر برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. این صرافی همچنین به عنوان حامی نقره‌ای در کنار Cetrik، Bitgo، Lido و Wormhole حضور خواهد داشت.

این صرافی به تازگی از مرز ۱ میلیون کاربر ثبت‌نام شده در سراسر جهان عبور کرده است، که در تنها یک سال رشد سریع، آن را به صرافی مرجع در معاملات مشتقات رمز ارز نزدیک‌تر می‌کند. بنابراین، هم‌ستاره شدن در TOKEN2049، یک نقطه عطف بود که نمی‌شد آن را از دست داد.

بیل وانگ، مدیر ارشد بازاریابی صرافی بیت یونیکس، گفت: "ما از حضور در TOKEN2049 هیجان‌زده‌ایم زیرا معتقدیم که پتانسیل رمز ارزها زمانی به طور واقعی به کار گرفته می‌شود که با اکوسیستم خود ملاقات کنید: کاربران، سازندگان، سیاست‌گذاران و نوآوران. این رویداد فرصتی عالی برای تبادل ایده‌های ما و ایجاد یک شبکه گسترده است .

ثبت نام در صرافی بیت یونیکس

صرافی بیت یونیکس در TOKEN2049

این کنفرانس معتبر که برای ۱۸-۱۹ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است، در مکان نمادین Marina Bay Sands برگزار خواهد شد. در لیست سخنرانان، برخی از برجسته‌ترین رهبران رمز ارز حضور دارند، از جمله آناتولی یاکوونکو، بنیانگذار سولانا؛ جرمی آلر، هم‌بنیانگذار Circle؛ و یات سیو، هم‌بنیانگذار Animoca Brands. این رویداد قرار است بیش از ۲۰,۰۰۰ شرکت‌کننده از بیش از ۷,۰۰۰ شرکت و ۱۵۰+ کشور را جذب کند.

اعضای اصلی تیم صرافی بیت یونیکس در این رویداد حضور خواهند داشت، جایی که تمام شرکت‌کنندگان، به ویژه کسانی که به معاملات رمز ارز علاقه‌مند هستند، می‌توانند در غرفه P138 با آن‌ها ملاقات کنند.

صرافی بیت یونیکس، پس از یک سال رشد بی‌وقفه که آن را به عنوان یکی از صرافی‌های پیشرو مشتقات رمز ارز در جهان برای معاملات رمز ارزها قرار داده است، با آغاز حمایت خود در بزرگترین رویداد رمز ارز سال جشن می‌گیرد.

این تنها آغاز راه است، زیرا در تقویم سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵، شرکت‌کنندگان در بزرگترین کنفرانس‌های رمز ارز این فرصت را خواهند داشت تا رشد صرافی بیت یونیکس را به صورت زنده تجربه کنند. به این ترتیب، این صرافی می‌خواهد اطمینان حاصل کند که همه در این صنعت شاهد خواهند بود که چگونه در زمان رکوردی به پلتفرم انتخابی برای معامله‌گران رمز ارز تبدیل شده‌اند.

درباره صرافی بیت یونیکس

صرافی بیت یونیکس یک صرافی جهانی مشتقات رمز ارز است که در سال ۲۰۲۱ تأسیس شده و به ارائه خدمات معاملاتی هوشمند، اجتماعی، بسیار امن و مقرون به صرفه به کاربران خود اختصاص یافته است. صرافی بیت یونیکس در معاملات اسپات رمز ارز و معاملات فیوچرز دائمی تخصص دارد و بیش از ۲۵۰ جفت معاملاتی با حداکثر اهرم ۱۲۵ برابری را ارائه می‌دهد.

با ویژگی‌هایی مانند بهترین نقدینگی، پشتیبانی ۲۴/۷ مشتری و تعهد قوی به رعایت مقررات، صرافی بیت یونیکس همچنان در ارائه تجربه‌ای قابل اعتماد در معاملات برای جامعه جهانی رمز ارز پیشرو است. صرافی بیت یونیکس بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ کاربر از ۱۰۰+ کشور جذب کرده و حجم معاملات روزانه تجمعی بیش از ۱ میلیارد دلار را در پلتفرم تسهیل کرده است.

Website | Telegram | X | LinkedIn

کد خبر: ۳۰۲٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha