۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
سرمایه گذاران، چشم به دامیننس تتر دوخته اند| شکست مقاومت، بازار خونی می آورد!
گزارش بازار ارز دیجیتال

سرمایه گذاران، چشم به دامیننس تتر دوخته اند| شکست مقاومت، بازار خونی می آورد!

ارزش بازار ارز های دیجیتال طی یک هتفه اخیر ۲.۸ درصد کاهش یافته است که اگر دامیننس تتر مقاومت ۶.۲۵ درصد را بشکند، حمام خونین راه می افتد.

هادی بهرامی؛ بازار: ارزش بازار رمزارز ها به مبلغ ۱ تریلیون و ۹۹۰ میلیارد دلار و حجم معاملات آن هم مبلغ ۵۷ میلیارد دلار میباشد که مارکت کپ طی یک هفته اخیر به صورت میانگین ۲.۸ درصد رشد داشته است. شاخص ترس و طمع نیز در محدوده ۲۶ قرار دارد که کاهش چشمگیر ۵۴ درصدی را نسبت به هفته گذشته نشان میدهد و همانطور که میدانید، تحلیلگران زیر محدوده ۳۰ ترس و در صورت نزدیک شدن به ۲۰ را وحشت سرمایه گذاران در نظر میگیرند. ارزش معاملات فیوچرز ۱۰۲ میلیارد دلار و ارزش کل قرار های باز پرپچوال ۵۴ میلیارد دلار میباشد که ۱۰۰ میلیون دلار از سرمایه معامله گران طی یک روز لیکویید شده است.

بیت کوین با قیمت ۵۸ هزار دلار به میزان ۲.۲ درصد و اتریوم با قیمت ۲۴۵۷ دلار به میزان ۳.۳ درصد طی یک هفته اخیر، ریزش را تجربه کردند که تقریبا همه دیتا ها نشان میدهد بازار همچنان مایل به اصلاح است و پس از هر ریزشی، یک رنجی تشکیل میدهد و مجددا اصلاح میکند. در همین مدت بایننس کوین با قیمت ۵۲۵ دلار ۴ درصد، سولانا با قیمت ۱۳۱ دلار ۱۵ درصد، ریپل با قیمت ۰.۵۷ دلار ۴.۴ درصد و دوج کوین با قیمت ۰.۰۹۸ دلار ۵.۸ درصد کاهش یافته است.

سرمایه گذاران، چشم به دامیننس تتر دوخته اند| شکست مقاومت، بازار خونی می آورد!


محدوده ۵۷.۸ درصد، مقاومت مهمی برای دامیننس بیت کوین محسوب میشود که در صورت شکست آن ممکن است صعود بیشتری اتفاق بیفتد؛ در غیر اینصورت، تا وقتی که شاخص تسلط این رمزارز زیر مقاومت گفته شده باشد، قدرت بیت کوین در مقابل آلت کوین ها و تتر تضعیف خواهد شد. اگر حمایت معتبر ۵۶.۸ درصد از دست برود، ریزش بیشتری را برای شاخص دامیننس بیت کوین متصور هستیم و اهداف ان میتواند ۵۶ و ۵۴ درصد باشد.

شاخص تسلط تتر یکی از مهم ترین متریک های تحلیل بنیادی و مقایسه ارزش و قدرت رمزارز ها جهت رصد جریانات نقدینگی بازار میباشد. محدوده ۶.۲۵ درصد مهم ترین مقاومت استاتیک ماژور دامیننس تتر است که اگر شکسته شود، صعود بیشتری در راه خواهد بود و پول های بیشتری به تتر تزریق خواهد شد که این اصلا به نفع بازار نیست. در مقابل، اگر حمایت معتبر ۵.۵ درصد از دست برود، دامیننس ممکن است ریزش بیشتری تا حمایت های پایین تر داشته باشد که نشانه خروج پول از تتر و احتمالا سار استیبل کوین های بازار و ورود به بیت کوین یا آلت کوین ها است.

طی یک هفته اخیر و از بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار، مونرو با نماد XMR به میزان ۶.۸ درصد، مانترا با نماد OM به میزان ۴ درصد و هلیوم با نماد HNT به میزان ۲.۸ درصد بیشترین رشد را داشته و در مقابل، رمزارز های فلوکی با نماد FLOKI میزان ۲۴ درصد، نیر پروتکل با نماد NEAR به میزان ۲۲ درصد و اینجکتیو با نماد INJ به میزان ۲۲ درصد بیشترین کاهش را تجربه کردند. از بین ۵۰۰ رمزارز برتر بازار نیز، په په فورک ۵۸ درصد، رادیانت کپیتال ۳۸ درصد و وروم کوین ۲۰ درصد رشد داشته است که تاپگینر پر بازده ترین های هفت روز گذشته به حساب می آید.

سرمایه گذاران، چشم به دامیننس تتر دوخته اند| شکست مقاومت، بازار خونی می آورد!

کد خبر: ۳۰۲٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha