۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
فرصت مجدد ثبت نام خودرو های جانبازان در کیان خودرو

فرصت مجدد ثبت نام خودرو های جانبازان در کیان خودرو

واردات خودرو جانبازان، فرصت عالی است تا آن‌ها بتوانند خودروی رویایی خود را با ساده‌ترین روش و کمترین دغدغه تهیه کنند.

به گزارش بازار، واردات خودرو جانبازان، فرصت عالی است تا آن‌ها بتوانند خودروی رویایی خود را با ساده‌ترین روش و کمترین دغدغه تهیه کنند. با وارد شدن به سامانه یکپارچه واردات خودرو جانبازان، امکان ثبت‌نام آن‌ها فراهم آمده است؛ اما در این سامانه با گزینه‌های مختلفی مواجه می‌شوند که در صورت انتخاب گزینه «خودم وارد می‌کنم»، امکان انتخاب شرکت واردکننده را به دست خواهند آورد. در حال حاضر، مجموعه کیان خودرو یک فرصت طلایی برای جانبازان عزیز فراهم کرده تا از میان طرح‌ها و مدل‌های مختلف، بهترین خودرو را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند. سال‌ها تجربه این مجموعه در زمینه واردات، تضمین‌کننده یک خرید مطمئن، آسان و سریع برای شما است.

ثبت‌نام واردات خودرو جانبازان با محدودیت

فراهم آمدن شرایط واردات خودرو برای جانبازان موجب شده تا این افراد هم بتوانند خودروی مناسب و باکیفیتی سوار شوند. جانبازان عزیز می‌توانند پس از وارد شدن به سامانه یکپارچه واردات خودرو جانبازان، اقدام به ثبت‌نام خودروی مدنظر خود نمایند.

پس از ورود به سامانه برای ثبت‌نام واردات خودرو جانبازان، با گزینه های موجود در سامانه مواجه می‌شوند. در هنگام ثبت‌نام، می‌توانند هر کدام از این شرکت‌های قرار گرفته در سامانه را انتخاب کرده تا خودروی آن‌ها را وارد کنند.

با انتخاب هر کدام از این شرکت‌ها، باید از میان خودروهای مشخص شده (حداقل 5 خودرو)، یک خودرو را انتخاب کرده و مبلغ آن را به شرکت موردنظر بپردازند تا مسیر کارهای گمرکی برای آن‌ها انجام شود.

راه رهایی از محدودیت‌های سامانه یکپارچه واردات خودرو جانبازان

به دلیل محدود بودن انتخاب جانبازان و نارضایتی آن‌ها، گزینه دیگری در سامانه قرار گرفته با عنوان «خودم وارد می‌کنم». جانبازان فرصت مجدد ثبت نام خودروهای وارداتی را به دست آورده‌اند تا با تغییر گزینه بتوانند روند کار را بهتر پیگیری کنند.

در حال حاضر، یکی از بهترین این شرکت‌ها، کیان خودرو است که امکان انتخاب طرح و مدل مورد علاقه را از میان صدها مدل خودرو، برند و لوکس فراهم آورده است.

دلایل انتخاب کیان خودرو برای واردات خودروی جانبازان

در صورتی که انتخاب‌های سیستمی اولویت مورد رضایت جانبازان معزز نباشد، در این صورت جانبازان می‌توانند از طرح واردات توسط شرکت‌ها انصراف داده و با انتخاب گزینه واردات توسط شخص حقیقی، روال کارهای اداری خود را به یکی از بهترین شرکت‌های حال حاضر، کیان خودرو، بسپارند تا بر اساس نیاز و سلیقه آن‌ها، بهترین خودروهای موجود را ارائه دهد.

مزایای انتخاب کیان خودرو برای واردات خودروی جانبازان بسیار گسترده است که در ادامه به چند مورد آن می‌پردازیم.:

خریداری خودروهای متنوع

کیان خودرو با خریداری خودروهای متنوع از سراسر دنیا و انتقال آن‌ها به گمرک ایران، امکان انتخاب گسترده‌ای را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر حدود ۵۲ دستگاه خودروی وارداتی خریداری شده و به سمت گمرک ایران در حرکت می‌باشد.

شفافیت در فرایند

کیان خودرو فروشنده خودروهای وارداتی نیست، بلکه به عنوان یک تسهیل‌گر عمل کرده و هیچ سودی از فروش خودرو کسب نمی‌کند. تمام هزینه‌ها به صورت شفاف اعلام شده و شما می‌توانید با اطمینان خاطر فرایند واردات خودرو را پیگیری کنید.

نظارت انجمن جانبازان نخاعی کشور

یکی از نمایندگان حاضر در انجمن جانبازان نخاعی کشور بر تمامی مراحل خرید و واردات خودرو نظارت دارد تا اطمینان حاصل شود که حقوق جانبازان به بهترین شکل ممکن رعایت می‌شود. پس از تایید نهایی این شخص از کیفیت خودروها و خریدار، ثبت نهایی انجام شده و خودروها به سمت گمرک ایران می‌آیند.

هزینه‌های مناسب

هزینه‌های قابل پرداخت برای جانبازان ۱۰ درصد فرایندهای خرید و هزینه افراد عادی ۱۵ درصد فرایندهای خرید است.

تجربه موفق

این مجموعه در زمینه واردات خودرو تجربه بسیار زیادی دارد و تاکنون هم ۵۲ دستگاه خودروی وارداتی جانبازان را با موفقیت برای جانبازان وارد کرده است.

سرعت و اطمینان

این مجموعه با داشتن نیروهای متخصص و یک شرکت بین المللی و با استفاده از سرمایه های خارجی، در خارج از ایران با سرعت بالاتری پروسه واردات را انجام می‌دهد و اطمینان شما از سرانجام کار بیشتر خواهد بود.

چگونه از خدمات کیان خودرو بهره‌مند شویم؟

اگر در ابتدای ورود به سامانه یکپارچه واردات خودرو جانبازان، گزینه واردات توسط شخص حقیقی را انتخاب نکرده‌اید، اکنون فرصت مناسبی برای انتخاب این گزینه فراهم آمده تا خود را از محدودیت انتخاب خودرو از میان تعداد کم رها کرده و با یک مجموعه معتبر مانند کیان خودرو ارتباط بگیرید.

نحوه استفاده از خدمات کیان خودرو:

  1. پس از ثبت‌نام در سامانه یکپارچه، در مرحله ثبت‌نام گزینه «خودم وارد می‌کنم» را انتخاب کنید.

  2. پس از این گزینه با شرکت کیان خودرو تماس بگیرید تا فرایند خرید و واردات خودروی شما آغاز شود.

نتیجه‌گیری

اگر برای واردات خودروی جانبازان به دنبال خودروهای متنوع و باکیفیت هستید و می‌خواهید فرایند واردات آن به صورت سریع و آسان انجام شود، کیان خودرو بهترین گزینه برای شماست. با انتخاب این مجموعه، از آزادی انتخاب، شفافیت و سرعت در فرایند واردات بهره‌مند خواهید شد. فرصت را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

کد خبر: ۳۰۲٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha