۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
توضیحات شهر فرودگاهی امام (ره) در پی انتشار تصاویر ازدحام مسافران در ترمینال

توضیحات شهر فرودگاهی امام (ره) در پی انتشار تصاویر ازدحام مسافران در ترمینال

دفتر ارتباطات شهر فرودگاهی امام خمینی در پی انتشار تصاویر ازدحام مسافران توضیحات لازم برای تنویر افکار عمومی منتشر و ضمن پوزش از مسافران تقاضا کرد همکاری لازم را با ارگان‌ها در فرودگاه داشته باشند.

به گزارش بازار، دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) درپی انتشار تصاویر ازدحام مسافران در این فرودگاه اعلام‌کرد: به استحضار مسافران می‌رساند به دلیل موضوعات پیش آمده در منطقه و حملات پی در پی به رژیم صهیونیستی از کشورهای منطقه که منجر به تعطیلی فرودگاه‌های آن رژیم اشغالگر شده است، برای احتیاط بیشتر اکثر شرکت های هواپیمایی درخواست دارند پروازهای آنها بین ساعت سه بامداد تا ١١ صبح انجام شود و مدیریت شهر فرودگاهی فقط به لحاظ همکاری با ایرلاین‌ها برای برقراری پروازهای فوق العاده و اینکه مسافران بتوانند از تعطیلات روزهای پایانی تابستان نهایت استفاده را ببرند، قبول مسئولیت کرده و همه پروازهای درخواستی را پذیرفته است.

برپایه این اطلاعیه، پذیرش مسافرین پروازهای خارجی کاملاً متفاوت است و انجام حدود ۱۲۰ پرواز پهن پیکر با دست‌کم ٢٤٠ مسافر در هر پرواز در فاصله زمانی مذکور بسیار دشوار است. بر این اساس ضمن پوزش از مسافران تقاضای می‌شود همکاری لازم را با ارگان‌ها و همکاران فرودگاه را داشته باشند تا پذیرش آنان در حداقل زمان انجام شود.

در حال حاضر روزانه بین ٢٠٠ تا ۲۵۰ پرواز خارجی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حال انجام است.

کد خبر: ۳۰۲٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha