۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
بهترین تورهای تابستانی گرجستان را در بوکینگ پیدا کنید

بهترین تورهای تابستانی گرجستان را در بوکینگ پیدا کنید

گرجستان از جمله کشورهایی است که سالانه پذیرای توریست­های ایرانی بسیاری می­باشد. علت تمایل ایرانیان به گردش در کشور گرجستان، نزدیک بودنِ آن به ایران و پایین بودنِ هزینه­های مسافرت به این کشور است.

به گزارش بازار، گرجستان از جمله کشورهایی است که سالانه پذیرای توریست­های ایرانی بسیاری می­باشد. علت تمایل ایرانیان به گردش در کشور گرجستان، نزدیک بودنِ آن به ایران و پایین بودنِ هزینه­های مسافرت به این کشور است. یکی از فصل­های ایده­آل برای مسافرت به گرجستان، فصل تابستان می­باشد. آب و هوای تابستانِ گرجستان معمولا ملایم و خنک است و دمای هوا در این فصل، از ۳۰ درجه سانتی گراد بیشتر نمی­شود. در این مقاله قصد داریم تا ابتدا جاذبه­های گردشگری گرجستان را مورد بررسی قرار دهیم و سپس، بهترین آژانس مسافرتی جهت رزرو تورهای تابستانی این کشور را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم علاقه دارید تا با  تورهای تابستانی گرجستان، بیشتر آشنا شوید، تا پایان با ما همراه باشید.

دریاچه لاک پشت، یکی از جاذبه­های گردشگری کشور گرجستان می­باشد.

زیباترین جاذبه­های گرجستان در فصل تابستان

همانگونه که در پاراگراف قبل نیز بیان کردیم، در فصل تابستان، آب و هوای کشور گرجستان کاملا معتدل و خنک می‌باشد. به همین دلیل، در این فصل گردشگران می‌توانند به راحتی از جاذبه‌های طبیعی گرجستان بازدید کنند.

در این بخش از مقاله قصد داریم تا زیباترین جاذبه‌های کشور گرجستان در فصل تابستان را به شما معرفی کنیم. این جاذبه‌های گردشگری عبارتند از:

  • محله حمام­ها: در این محله، شما می‌توانید چشمه­های آب گرم بسیاری را مشاهده کنید. این چشمه­ها دارای خاصیت درمانی هستند. سالانه گردشگرانِ بسیاری برای بازدید از چشمه­های فوق، وارد شهر تفلیس در کشور گرجستان می­شوند.
  • دریاچه لاک پشت: این دریاچه از نظر ظاهری همانند یک لاک پشت است و علت نام گذاری آن نیز همین موضوع می­باشد. همچنین، آب و هوای دریاچه فوق در فصل تابستان بسیار عالی و معتدل است.
  • روستای باخمارو: باخمارو در فاصله پنج کیلومتری از پایتخت کشور گرجستان قرار گرفته است. این روستا مملو از درختانِ صنوبر و کاج می­باشد. هوای روستای باخمارو نیز در فصل تابستان بسیار تمیز و خنک است.
  • شاتیلی خوسورتی: شاتیلی خوسورتی یک ناحیه کوهستانی در شهر تفلیس است. این ناحیه مملو از دریاچه­ها و جنگل­های زیبا می­باشد. به همین دلیل، آب و هوای شاتیلی خوسورتی در فصل تابستان بسیار عالی است.
  • تنگه مارتویلی: این تنگه دارای طبیعت منحصر به فردی می‌باشد و آب و هوای نسبتاً مناسبی در فصل تابستان دارد.
  • کلیسای باستانی تثلیث: این کلیسا در شهر تفلیس واقع شده است و در واقع، متشکل از ۹ کلیسای کوچک­تر می­باشد. معماری کلیسای تثلیث نیز به دوره امپراتوری بیزانس باز می­گردد.
  • دریاچه زیبای لیسی: این دریاچه زیبا در شمالِ پایتختِ کشور گرجستان قرار دارد و طبیعت اطراف آن بسیار منحصر به فرد و بکر می­باشد. آب دریاچه لیسی از طریق باران­ها و برف­های زمستانی تامین می‌شود. آب و هوای دریاچه فوق در فصل تابستان نیز کاملا معتدل است.

فعالیت­های هیجان انگیز تابستانی در گرجستان

هنگامی که شما به کشور گرجستان مسافرت می­کنید، امکان شرکت در فعالیت­های هیجان انگیز مختلفی برای‌تان فراهم می­شود. در این قسمت از مقاله، بهترین و معروف­ترین فعالیت­های تابستانی در گرجستان را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • شنا در استخر: یکی از استخرهایی که شما باید پس از مسافرت به کشور گرجستان، حتما از آن بازدید کنید، استخرِ هتلِ رادیسون بلو می­باشد. در محیط این استخر، شما به یک کافی شاپ و یک رستورانِ پیشرفته دسترسی دارید.
  • رفتن به پارک آبی بزرگ جینو: این پارک آبی از ۱۲ استخر بزرگ تشکیل شده است. در هر کدام از این استخرها، امکانات تفریحی مختلفی وجود دارد.
  • خوردنِ غذا در رستوران­های معروف تفلیس: در شهر تفلیس، رستوران­هایی مانندِ لیترا، سوفیا و نینیا، بسیار معروف هستند. شما می­توانید در این رستوران­ها، غذاهای بسیار لذیذی را میل نمایید. البته اگر قصد استفاده از تورهای تابستانی گرجستان را دارید، بهتر است تا قبل از رسیدنِ زمان سفر، فرآیند رزرو میز در رستورانِ مورد نظر خود را انجام دهید؛ چراکه در فصل تابستان، رستوران­های فوق همواره شلوغ می­باشند.
  • خوردنِ بستنی در کافه­های تفلیس: در فصل تابستان، خوردنِ بستنی می­تواند بسیار لذت بخش باشد. اگر با استفاده از تورهای تابستانی گرجستان به شهر تفلیس رفتید، خوردنِ بستنی در کافه مشهور The Cone Culture را فراموش نکنید.
  • قایق سواری: قایق سواری از جمله فعالیت­های جذابی است که شما باید در هنگام استفاده از تورهای تابستانی گرجستان، حتما آن را تجربه نمایید. در رودخانه آرگاوی تفلیس، امکان تجربه این فعالیتِ هیجان انگیز برای شما وجود دارد.
  • شرکت در جشنواره­های موسیقی: در فصل تابستان، جشنواره­های موسیقی مختلفی در تفلیس برگزار می­شود. شما می­توانید به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه­ای پایین، در این جشنواره­ها شرکت کنید.

جذابیت­های فصل تابستان در کشور گرجستان

همانگونه که در پاراگراف­های قبل نیز بیان کردیم، کشور گرجستان دارای جاذبه­های طبیعی و مکان­های گردشگری بسیاری می­باشد. از آنجایی که در فصل تابستان، آب و هوای گرجستان بسیار معتدل و مناسب است، شما می­توانید در این فصل از تمامی جاذبه­ها و مکان­های گردشگری فوق بازدید کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

بهترین تورهای تابستانی گرجستان را در بوکینگ پیدا کنید

یکی از تفریحات جذاب در شهر تفلیس، قایق سواری در دریاچه آرگاوی است.

شرایط آب و هوایی و نکات پوشش در کشور گرجستان

شما باید قبل از استفاده از تورهای تابستانی گرجستان، با آب و هوای این کشور آشنا شوید. گرجستان دارای تابستان­های گرمی است اما این گرما به حدی نمی­باشد که مانع از تفریح مسافران شود. در فصل تابستان، شما می­توانید در جنگل­های تفلیس چادر بزنید و یا در کنار رودخانه­های این شهر، حمام آفتاب بگیرید. البته در این فصلِ سال بهتر است تا شما لباس­های نازک و نَخی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

نکته­ای دیگر اینکه، تابستانِ کشور گرجستان شاملِ سه ماهِ ژوئن، جولای و آگوست می­شود. متوسط دما در این سه ماه عبارتند از:

  • ماه ژوئن: کمترین دما ۱۵ درجه سانتی گراد و بیشترین دما ۳۰ درجه سانتی گراد
  • ماه جولای: کمترین دما ۲۰ درجه سانتی گراد و بیشترین دما ۳۰ درجه سانتی گراد
  • ماه آگوست: کمترین دما ۲۱ درجه سانتی گراد و بیشترین دما ۳۱ درجه سانتی گراد

پیشنهاد­های ویژه و تخفیف­های تابستانی تورهای کشور گرجستان

بعضی از آژانس­های مسافرتی ایرانی در بازه­های زمانی خاصی،  تورهای تابستانی گرجستان را با تخفیف به کاربرانِ خود ارائه می­دهند. شما باید به صورت مداوم، سایت­های این آژانس­ها را بررسی کنید تا از تورهای تخفیف دار مطلع شوید.

البته تورهای تخفیف دارِ تمامی آژانس­ها معتبر نمی­باشند. در برخی از تورهای تخفیف دار، خدمات بی­کیفیتی به مسافران ارائه می­شوند. بنابراین، تورهای مورد نظر خود را تنها از آژانس­های معتبر و با سابقه خریداری کنید.

معرفی بسته­های تور گرجستان در بوکینگ 

یکی از آژانس­های مسافرتی معتبر در زمینه فروش تورهای تابستانی گرجستان، سایت بوکینگ می­باشد. شما می­توانید در این سایت، بسته­های تور گرجستان را مشاهده نمایید و مناسب­ترین بسته را خریداری کنید. هر کدام از این بسته­ها، دارای ویژگی­های منحصر به فردی هستند و هزینه خرید متفاوتی دارند.

بهترین تورهای تابستانی گرجستان را در بوکینگ پیدا کنید

مزایای خرید تور گرجستان از بوکینگ 

بسیاری از آژانس­های مسافرتی، تورهای تابستانی گرجستان را به فروش می­رسانند اما تمامی این آژانس­ها معتبر نیستند. برخی از آژانس­های مسافرتی، تورهای بی­کیفیتی را به مسافران ارائه می­دهند و بعضی دیگر، هزینه‌های بالایی را بابت فروش تورهای خود، دریافت می­کنند.

در مقابل، تورهای تابستانی گرجستان سایت بوکینگ، دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی هستند. بنابراین، شما می­توانید با پرداخت هزینه­ای پایین و رزرو آنلاین تور، سفری ایده­آل به کشور گرجستان را تجربه کنید.

سخن پایانی 

در این مقاله، جاذبه­های گردشگری و مکان­های تفریحی کشور گرجستان را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با خرید تور تابستانی گرجستان، هزینه­های سفر خود به این کشور را به شکل قابل توجهی کاهش دهید و یک سفر به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

کد خبر: ۳۰۲٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha